Recensie Nuka, Hasselt 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is dan misschien wel stout, maar klasse heeft ze zeker niet: Na duidelijke en concrete afspraak gemaakt te hebben, enkele dagen op voorhand, was madame nergens te bespeuren op de afspraak. Ze vond het niet nodig om zich op voorhand of achteraf te verontschuldigen of enige uitleg te verschaffen. Zielig.
Waarschijnlijk wordt ze furieus als de wandelaar niet komt opdagen op een afspraak.
Tip: even sturen en bevestiging vragen de ochtend zelf of de dag op voorhand. De dames krijgen massaal veel berichten… soms gaat er al eens iets verloren in' de agenda

Tip: even sturen en bevestiging vragen de ochtend zelf of de dag op voorhand. De dames krijgen massaal veel berichten… soms gaat er al eens iets verloren in' de agenda

Flauwekul!
Als iemand met mij een afspraak maakt dan noteer ik dat in mijn agenda én al zeker als er "massaal veel" berichten binnenkomen (wat ik echt niet geloof), je kan je dan afvragen met hoeveel agenda's ze dan werkt en of ze uberhaubt wel een agenda bijhoudt. Maar zoals dat bij sommige dvp nogal gebeurt, als ze geen zin hebben komen ze niet opdagen of doen ze niet open.

Flauwekul!
Als iemand met mij een afspraak maakt dan noteer ik dat in mijn agenda én al zeker als er "massaal veel" berichten binnenkomen (wat ik echt niet geloof), je kan je dan afvragen met hoeveel agenda's ze dan werkt en of ze uberhaubt wel een agenda bijhoudt. Maar zoals dat bij sommige dvp nogal gebeurt, als ze geen zin hebben komen ze niet opdagen of doen ze niet open.
Ik geef maar een tip, doe er mee wat je wil. Zelf nog nooit meegemaakt dat een afspraak niet doorging (duidelijke communicatie)

Terug
Bovenaan Onderaan