hier mijn ervaringen uit Ubon en Udon
Ubon Ratchathani
2 maal massage ,1 soapy en 1 body to body
soapy massage plaats noemt atami ,prijs 2100 bhat service is oké maar ook niet super ,er zat 1 echt knappe meid maar ging niet met blanken of met mij kan ook
.
1 body tot body maar was niet goed en ben de naam van deze plaats ook vergeten, ben toen wel een andere massage binnen gesprongen om eens een kijkje te nemen en hier waren echt knappe vrouwen, spijtig genoeg kwam ik juist van vorige massage en niet uitgetest,en nadien ook niet meer kunnen uittesten,
de naam is Z-THROUGH SPA prijs was 1800 alles in.
ben ook 2 keer uitgeweest in tawan daeng(disco)en hier is zeker iets mogelijk om vrouwen te versieren, zelf ben ik 2 maal aan de praat geraakt met vrouwen maar ben absoluut geen talent in vrouwen versieren, heb het te traag aangepakt denk en de vrouwen zijn met andere thaise mannen vertrokken,1 meisje kwam nog zeggen tegen mij volgende keer komt het goed maar niet meer tegengekomen,dus als je sociaal bent kan je zeker in de discos vrouwen versieren enkel begint er echt pas leven in de keet te komen na 12u.
Udon Thani
barren zitten nog knappe meiden het is alleen beetje zoeken, ook hier kan je makkelijk meiden versieren in disco, ik en vriend zijn 1 avond uitgeweest naar disco en mijn vriend had vrij snel 1 meid versierd (ik had een meid van de bar meegenomen
),dag nadien vertelde hij mij beste sex van het verlof deze wou ook geen geld aanpakken ,heeft enkel een fles hong tong(Thai whisky)gekost.
heb enkel massage bezocht maar niets bijzonder, heb ook een soapy bezocht en ook hier heel knappe vrouwen ,U CLUB prijs van 1900 tot 2200 naargelang service en uiterlijk van de meid.
hotel udon kan ik charoen hotel aanraden, simpel met zwembad, 800bhat zonder ontbijt 1000 met ontbijt wel 5min wandelen van barren maar huur altijd brommer, kan ik heen waar ik wil.