Ik heb de straat vermeld en de juiste Soi en nog eens een foto van het gebeuren geplaatst.Heb je misschien een paar hints, want zo is het wel erg lastig zoeken voor iedereen, haha
Moet ik je er soms heen brengen????
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb de straat vermeld en de juiste Soi en nog eens een foto van het gebeuren geplaatst.Heb je misschien een paar hints, want zo is het wel erg lastig zoeken voor iedereen, haha
Misschien moet je hem aan het handje voor de deur afzettenMoet ik je er soms heen brengen????
Na Bangkok de grootste stad van Thailand, Dus zo klein is het ook weer niet.Zo groot is Chiang Mai nou ook weer niet.
142.000 inwoners op 40km2 is inderdaad ontzettend klein....Zo groot is Chiang Mai nou ook weer niet. Waar je in mijn wandel ervaring, niet moet zijn, zijn de massages aan de grote weg. Probeer dus zoveel als mogelijk de kleinere, in de Soi's op te zoeken. Die kunnen aan de buitenkant, best op gribus tenten lijken, maar kijk daar doorheen.
Dat geldt voor de gehele business. Ook agogo's en barretjes, waar de halve bevolking, lees de helft van het personeel, een maand later zomaar in een andere agogo/bar, kan dienstdoen, of naar een andere stad zijn vertrokken. Of zelfs als freelancer aan het werk zijn gegaan. Dat iemand freelanced, wil overigens niet zeggen, dat ze gedurende 'normale' werktijden niet in een agogo, bar, of massagesalon werkt.Nee, niet allemaal en niet overal, maar vergis je niet het is een business die behoorlijk vluchtig is. Veel meiden zijn snel weer weg, eigenaren veranderen, diensten veranderen enz.
Nou neem mij niet kwalijk hoor! Ik had niet door dat het over dezelfde ging als waar je Google street view foto van had gepost.Ik heb de straat vermeld en de juiste Soi en nog eens een foto van het gebeuren geplaatst.
Moet ik je er soms heen brengen????
met agglomeratie circa 1,2 miljoen inwoners, maar de stad zelf heeft inderdaad niet zo heel veel inwoners.142.000 inwoners op 40km2 is inderdaad ontzettend klein....
In Rotterdam in de Jagerslaan liet ik me ook wel eens op een dergelijke manier masseren als die kamer tenminste vrij was"Massage" is een groot woord. Ze glijdt met haar ganse lichaam over je heen Eerst over je rug en na een tijdje mag je je omdraaien en dan krijgt je voorkant een beurt. Hoewel ze eerder slank was en haar tieten een kleine B cup waren, viel het toch goed mee. Vooral haar stevige tepels schuurden lekker over me heen en haar poesje (netjes getrimd, lipjes vrij met een sexy streepje haar, type "landingsbaan") gleed heel erotisch over m'n dijen.
Lopburi? Als je dan geen leuke meid kan vinden zijn er nog genoeg apen op straat voor jeKrijg je er ook een verrekijker bij als je ze van wat dichterbij wil zien?! haha
Trouwens oppassen tegenwoordig met al die youtubers die er overal rondlopen. Voor je het weet zie je je eigen kop terug in zo'n filmpje...
Zoek maar eens op Nana, Soi Cowboy of Walking Street. Dagelijks komen er tientallen nieuwe filmpjes bij en dan is het toeristische hoogseizoen nog niet eens begonnen.
Bij mijn volgende bezoek aan Thailand (maart-april) ben ik van plan om een dag of 2 naar Lopburi te gaan.
Overdag genoeg oude ruïnes om te bekijken, maar is er 's avonds ook nog wat te doen?
Kan er online niets over vinden. Zelfs niets op dat vreselijke ISG. Alleen een paar hints bij de Google reviews over het Taipei Hotel. Daar schijnt op de bovenste verdieping wat te doen zijn, maar heb er geen bevestiging over kunnen vinden. Dames zouden daar kamers huren en je kunt dan over de gang lopen en er eentje uitzoeken.
Zou het alleen voor Thaise mannen zijn, waardoor het onder de radars van de farangs blijft?
en als je een beetje lief bent ook boomboom hoor... of een klein beetje extra bijbetalen.In Chiang Rai, in de buurt ten zuiden van de "Clock Tower", zijn er tal van kleinere massagesalons. De prijs voor een oil massage van een uur is 400 baht en voor 500 baht extra krijg je er een "extra massage" bovenop. Dat is dan een klassieke handjob met olie.
Als je een beetje lief bent, kom je sowieso een heel eind. Kwestie van je boerenstugheid thuis latenen als je een beetje lief bent ook boomboom hoor... of een klein beetje extra.
Zoals beloofd een verslag van een bezoek aan Icha Icha Spa in Chiang Mai.
Icha Icha Chiang Mai | Erotic Nuru Massage in Chiang Mai
Erotic Nuru Massage in Old Town Chiang Mai. These local Chiang Mai cuties are eager to give you the japanese soapland experience of a lifetime.ichaichachiangmai.com
Je komt binnen in de ontvangstruimte en daar vraagt de mamasan of je al eens eerder bij hen bent geweest. Zo niet, legt ze je even het systeem uit. Je krijgt een nurumassage, gevolgd door HJ, BJ en full sex. Je enige keuze is hoe lang je de sessie wil laten duren: 1 uur of 90 minuten. Eén uur kost 2500 baht, 90 minuten maakt je 3000 baht lichter. Het enige verschil is de duur: in beide gevallen krijg je maar 1 keer klaarkomen.
Vervolgens laat de mamasan de aanwezige dames opdraven. Net vóór ik binnenkwam zag ik een klant met een dame naar de kamers verdwijnen. Ik had dus nog (maar) keuze uit drie dames. Ik koos de slankste van de drie:
Poupée. Achteraf bedacht ik dat voor een nuru massage ik wellicht beter een wat rondere dame had gekozen.
Op de kamer kleed je je uit en zal de dame samen een douche nemen. Nu ja, "samen": je staat samen onder de douche en ze wast je van boven tot onder en slaat daarbij geen plekje over. Daarna wast ze zichzelf. Dan wordt een opblaasmatras in de douche gelegd en mag je er op gaan liggen. Ondertussen bereidt de dame de nuru-gel voor. Nuru is een gel gemaakt van alg of zeewier en is erg glibberig maar niet plakkerig zoals olie. "Nuru" is overigens Japans voor "glibberig".
Nadat ze zowel zichzelf als jou met de gel heeft ingesmeerd geeft ze je een body2body massage. "Massage" is een groot woord. Ze glijdt met haar ganse lichaam over je heen Eerst over je rug en na een tijdje mag je je omdraaien en dan krijgt je voorkant een beurt. Hoewel ze eerder slank was en haar tieten een kleine B cup waren, viel het toch goed mee. Vooral haar stevige tepels schuurden lekker over me heen en haar poesje (netjes getrimd, lipjes vrij met een sexy streepje haar, type "landingsbaan") gleed heel erotisch over m'n dijen.
Na een kwartiertje wordt het nuru-gedeelte besloten met wat handwerk aan je pik. Je bent ondertussen allebei zo glibberig dat het aftrekken niet erg effectief is. Je pik glipt zo weer uit haar handen.
Dan gaat het terug onder de douche om je van de gel te ontdoen. Dat gaat heel makkelijk. De gel spoel je gewoon af en er blijft niks achter. Voor zover ik kon ruiken is de gel ook geurloos.
Tenslotte eindigt de sessie op bed. Daar heb je dan nog ongeveer 20 minuten voor over. Klassiek geknuffel, wat handwerk, PZC en NMC. Let op! De condooms zijn van een Thais formaat. Ik ben echt niet bovenmatig zwaar geschapen, maar het condoom paste maar net. Je eigen Europees formaat condoom meebrengen valt te overwegen.
Nadat je bent klaargekomen, wast ze je nog eens onder de douche en dan kleed je je aan en is de sessie afgelopen.
Beneden vraagt de mamasan hoe het geweest is en dan sta je terug op straat, een ervaring rijker.
Is het de moeite om de extra prijs voor een nuru massage te betalen? Voor 3000 baht had je vroeger in Bangkok in de Eden Club een uurtje een trio met twee dames die je minstens twee keer lieten klaarkomen. Als je daarmee vergelijkt is een nuru massage een duur uurtje. Een body2body massage is natuurlijk altijd wel leuk, maar dat krijg je in de eerste de beste massageshop ook wel als je een "oil massage" bestelt. Eerlijk gezegd vind ik de erotische meerwaarde van het nuru-gedeelte eerder beperkt. Maar het is iets om van je bucketlist af te strepen en te kunnen zeggen "Ik heb het gedaan."
Wij wonen zo,n 50 km van Udon en 60 van Khon Kaen. Wat betreft Khon Kaen kan ik kort zijn...er bieden zich hoofdzakelijk jonge studenten aan die een zakcentje willen verdienen. Dan heb ik het over 15 tot 20 jaar. Niks voor mij dus. Udon is andere koek en dan vooral als de yankies aanwezig zijn op de luchthaven. Dan stromen de barretjes weer vol. Maar op die 3 toeristen en een handje vol vreemd gaande farangs die er wonen zit niemand te wachten. Soms druk en soms stil is dus het verhaal maar die knappe dames waar jij het over hebt ben ik nog niet tegen gekomen. Misschien aankomend weekend want dan zijn On en ik weer ter plekke.Udon is nu niet de plek waar je geweest moet zijn maar we passeerde er van Laos,zou er nu niet speciaal naartoe gaan maar als het op de weg ligt zou ik het doen.
tip als je redelijk thais kunt is het wel gemakkelijker, geen of slecht engels.
Bedankt voor je recensie. Duidelijk en eerlijk verhaal. Denk dat je dus beste 1,5 uur kunt nemen, net als jij.
Denk inderdaad wat je zegt, iets om van je bucketlist af te strepen.
Op twitter kan je per dag zien welke dames er aanwezig zijn. Die Pupe, die jij had, ziet er lekker uit. Zelf zou ik inderdaad ook liever voor een iets rondere dame gaan. Mij lijkt Nan wel wat.
Nog een paar weekjes dan ga ik het ook uitproberen.
Dat is dus oppassen geblazen. Voor je het weet ben je strafbaar bezig, met een minderjarige! In mijn ervaring, valt Chiang Mai ook gedeeltelijk in deze categorie. Veel studentikoze meiden, voor de zekerheid kan je wel vragen, of je hun ID mag inzien.Wat betreft Khon Kaen kan ik kort zijn...er bieden zich hoofdzakelijk jonge studenten aan die een zakcentje willen verdienen. Dan heb ik het over 15 tot 20 jaar.
Id zegt niet zoveel aangezien daar de thaise jaartelling op staat Bovendien koop je voor een prikkie een valse id kaart. Ik heb jaren geleden eens een politie inval van een afstandje meegemaakt bij een bar in Udon. De eigenaar van de bar was notabene een vrouwelijke politie medewerker. Stuk of 4 meisjes binnen......Die bar is een paar jaar gesloten geweest en is nu weer open met een andere eigenaar. De dames werken nu in het day and night complex. Het probleem is dus verplaatst. De studenten in Khon Kaen richten zich niet zo op de farang maar meer op de welgestelde thai....Dat is dus oppassen geblazen. Voor je het weet ben je strafbaar bezig, met een minderjarige! In mijn ervaring, valt Chiang Mai ook gedeeltelijk in deze categorie. Veel studentikoze meiden, voor de zekerheid kan je wel vragen, of je hun ID mag inzien.
Ongetwijfeld studentes van de Economische Faculteit. Die hebben goed gezien waar het echte geld zit.De studenten in Khon Kaen richten zich niet zo op de farang maar meer op de welgestelde thai....
Ja maar knolselderij met originele Thaise saus is wel echt heeeel lekkerKnolseldrij kost in nederland 1 euro en in thailand 27 euro.
Nam Prik, dè Thaise sambal. Dit merk bijvoorbeeld. Ik zal eens naar de verzend mogelijkheden informeren.Thaise saus?
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Nam prik kan je niet typeren als thaise saus, dat is gewoon nam prik,Nam Prik, dè Thaise sambal. Dit merk bijvoorbeeld. Ik zal eens naar de verzend mogelijkheden informeren.