Yep! Ik mag zelfs zeggen, dat ik tot erelid ben benoemd.De Blue man group was er ook ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYep! Ik mag zelfs zeggen, dat ik tot erelid ben benoemd.De Blue man group was er ook ?
Ja, Mos is de beroerdste nietDat is pas service!
Dan moet ik daar toch maar eens gaan eten.Pad thai thad (Taewan)
41 Taewan Rd, ช้างเผือก เมือง Chiang Mai 50300
092 542 6241
https://goo.gl/maps/m8koZPsG3pouvCRt8
Mos is ook eigenaresse, van een van de barretjes aan de overkant. Ik weet ff niet welke dat precies is. We zijn daar later nog maar toe gelopen en Mos was zo vriendelijk mijn leuter vast te houden, op de urinoir. Ze heeft ook nog een Grab-moto voor me besteld.
Foto door de oudste zus van Mos, zij beroert daar de wok.
Bekijk bijlage 62494
Een hotel heb ik al maar had het meer over leuke bars of andere zaken met schoon materiaal.Lai Thai guesthouse, kan je met je st/lt zo doorlopen naar je kamer. Geen id-check, of joinerfee. En op slechts 400 meter, dus op loopafstand, van Loi Kroh Rd
Wat wil je dan nog meer voor tips hebben dan dat oa @Anaal.ist hier al niet uitvoerig opgeschreven hebben ?Een hotel heb ik al maar had het meer over leuke bars of andere zaken met schoon materiaal.
Dit heb ik gevonden op InternationalSexGuide:Iemand al is bij Icha Icha geweest? Daar kan je terecht voor een nuru massage.
Pfff Daar gaat onze goede naam , kunnen we niet zeggen dat hij Belg is of zoVorig jaar al uitgebreid uitgekotst, op Thailand blog:
https://www.thailandblog.nl/opmerkelijk/emile-ratelband-wil-in-thailand-wonen/
en nu heeft het gratis roddelblaadje van grootgrutter Dirk, het nieuws ook eindelijk gerecycled:
Nederlanders in Thailand niet blij met komst Emile Ratelband: ‘Hoop dat hij niet naast me gaat wonen’
Emile Ratelband woont sinds begin dit jaar in Thailand. Toen hij eind 2021 dit nieuws naar buiten bracht, was niet iedereen daar even blij mee.www.ditjesendatjes.nl
Ondanks de in Hua Hin genomen foto's, bij de post op TB, heb ik een donkerbruin vermoeden, dat de Tsakkaaa-goeroe, ergens in de Isaan is gaan wonen. Krekelmeel enzo...
Ik vind Baarle Hertog/Nassau, nou juist een uitstekende oplossing.nee hou die maar bij jullie !!
Dan vind ik Rottumeroog een betere bestemming , kan hij misschien nog een paar zeehonden motiveren met dat slappe geouwehoer van hemIk vind Baarle Hertog/Nassau, nou juist een uitstekende oplossing.
Is dan de Razende Bol¹, niet toepasselijker?Dan vind ik Rottumeroog een betere bestemming , kan hij misschien nog een paar zeehonden motiveren met dat slappe geouwehoer van hem
In het verleden als bezocht en het was wel de moeite.Als je echt "local" wil gaan is "Sayuri Massage Parlour and Entertainment Complex" in Chiang Mai aan te raden. Typische "fish bowl" set-up.
Sayuri Complex · 3 à¸à¸à¸ à¸à¸³à¸£à¸¸à¸à¸£à¸²à¸©à¸à¸£à¹ à¸à¸à¸¢ 2 Wat Ket, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand
âââââ · Erotische Massagengoo.gl
En ze openen al van in de vroege namiddag.
Sorry ik begrijp dat jullie Thailand gangers jullie eigen geheime taaltje hebben waar een normaal mens geen touw aan vast kan knopen maar als ik fish bowl set up google kom ik alleen maar bij aquarium speciaalzaken terechtTypische "fish bowl" set-up
Sorry ik begrijp dat jullie Thailand gangers jullie eigen geheime taaltje hebben waar een normaal mens geen touw aan vast kan knopen maar als ik fish bowl set up google kom ik alleen maar bij aquarium speciaalzaken terecht
Oh zo heb ik ze in Mexico ook wel eens zien zitten in een stripclub , achter glas en dan moest je aan een gladjanus die een halve liter after shave over zijn kop gegoten had een briefje met het nummer geven om zo'n flauwe lapdans te krijgen
Misschien is het na het zien van de video wel duidelijk
Ik kom al een tijdje in Chiang Mai.Hulde @Maaipi, dit zijn de pareltjes. Wordt je getipt voor zulke adresjes, of heb je een neus voor dit soort bordelen?
Heb je misschien een paar hints, want zo is het wel erg lastig zoeken voor iedereen, hahaIk kom al een tijdje in Chiang Mai.
Jaren geleden ging ik voor een oil massage bij een massage salon bij mij in de buurt.
De eigenaresse wilde dit niet zelf doen, maar belde iemand.
Ik had zo wegwerp onderbroekje van haar gekregen om aan te doen, maar toen de gebelde dame arriveerde moest ze lachen en vroeg of ik die uit wilde doen. Ik kreeg een fantastische erotische oil massage van haar. Na afloop gaf ze haar telefoonnummer, en ontvangt ze mij nu bij haar thuis. Ik kom nu al jaren bij haar, en is de massage uitgelopen op een full service. Dit adresje ga ik niet delen, die moeten jullie maar zelf proberen te vinden.
Zo groot is Chiang Mai nou ook weer niet. Waar je in mijn wandel ervaring, niet moet zijn, zijn de massages aan de grote weg. Probeer dus zoveel als mogelijk de kleinere, in de Soi's op te zoeken. Die kunnen aan de buitenkant, best op gribus tenten lijken, maar kijk daar doorheen.Heb je misschien een paar hints, want zo is het wel erg lastig zoeken voor iedereen, haha