Ik was er rond de klok van zes en ben niet binnen geweest, van de straat af waren er welgeteld drie dames te zien....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYou have to go inside are more girlsIk was er rond de klok van zes en ben niet binnen geweest, van de straat af waren er welgeteld drie dames te zien....
OkDat weet ik, maar de zin daarin ontbrak deze keer...
Wat heeft dit met Nijmegen te maken?jaar geleden in Antwerpen geweest veel meer keuze en een paar maanden geleden in Brussel mooi wandelgebied daar kun je treffen dat er frans wordt gesproken van alles jong tot oud dik dun mooi en lelijk
Are you back in Nijmegen
Yes!Te-ai întors în Nijmegen
Julie klagen dat altijd dat daar altijd de bezetting van de dames laag is en ik geef de tip waar er wel meer bezetting is alleen het is dan wel effe reizen maar dan heb je er ook meer voorWat heeft dit met Nijmegen te maken?
Tja het is wel een stukje fietsenJulie klagen dat altijd dat daar altijd de bezetting van de dames laag is en ik geef de tip waar er wel meer bezetting is alleen het is dan wel effe reizen maar dan heb je er ook meer voor
inderdaad domme opmerkingJulie klagen dat altijd dat daar altijd de bezetting van de dames laag is en ik geef de tip waar er wel meer bezetting is alleen het is dan wel effe reizen maar dan heb je er ook meer voor
Nijmegen is inderdaad beroerd qua dames maar Den Haag en Antwerpen zijn toch flink uit de richting als je zelf in Nijmegen woont, Arnhem was ooit een mooie optie maar sinds de dames daar weg zijn is het dus ook geen optie meerNijmegen idd vergane glorie. Als je toch al een uur moet rijden zou ik zoals gezegd eerder richting Antwerpen of Den Haag gaan (eindhoven zit ook nog wat, maar dat is ook wat kleiner) Letterlijk 10 keer zo veel aanbod, ik ben regelmatig zonder actie huiswaarts gekeerd vanuit Nijmegen omdat er maar een stuk of 5 dames waren. 8 dames is denk ik het meeste dat ik heb gezien!
als ik het zo hoor dan lijkt de bezetting net als in haarlem . ook vergane glorie max 6 meidenNijmegen is inderdaad beroerd qua dames maar Den Haag en Antwerpen zijn toch flink uit de richting als je zelf in Nijmegen woont, Arnhem was ooit een mooie optie maar sinds de dames daar weg zijn is het dus ook geen optie meer
je bekijkt het maar lekkerinderdaad domme opmerking
denk dat meerdere er zo over denken gezien de reacties hahaje bekijkt het maar lekker
Vandaag hing haar bordje (SM) op de deur , dus waarschijnlijk aanwezig.Iemand Sandra nog wel eens gezien recent?
Google eens meesteres sandra , dan kun je nog wat (oude) advertenties vinden met voldoende foto'sAls ze een vaste stek heeft en ik ben weer eens in de buurt, wil ik wel kijken.
Heb alleen geen idee hoe ze er uitziet.
Waarschijnlijk weer even afwezig. Toen ik vroeger regelmatig bij haar kwam werkte ze volgen mij 3 weken en dan weer 3 weken afwezig . Afwachten dusVandaag geweest, In het rechts pand achterin was ze helaas niet te vinden.
beide plekken hebben een lage bezetting, aan jou de keus waar je naar toe wiltIs het nog moeite waard om hier heen te gaan? of raden jullie toch het landhuisje in overloon aan
thanks, dan ga ik denk toch maar even naar overloon.beide plekken hebben een lage bezetting, aan jou de keus waar je naar toe wilt
Vandaag aanwezigAls ze een vaste stek heeft en ik ben weer eens in de buurt, wil ik wel kijken.
Heb alleen geen idee hoe ze er uitziet.
Nee die heb ik een tijd al niet meer gezienWeet iemand of Lisa aanwezig is?
Ze heeft dan vaak een bordje met Lisa in het raam staan.
Als je Russische Lisa bedoeld ja die is nog gewoon werkzaam meestal is ze er ochtendsWeet iemand of Lisa aanwezig is?
Ze heeft dan vaak een bordje met Lisa in het raam staan.