Wandelaar026
Wandelaar
Helemaal mee eens! Vergeleken met andere buurten stelt het vrij weinig voor.een bezetting van 6 dames is gewoon veels te karig, 15 jaar geleden werkte daar richting de 30 dames, toen had je pas een optimale bezetting
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelemaal mee eens! Vergeleken met andere buurten stelt het vrij weinig voor.een bezetting van 6 dames is gewoon veels te karig, 15 jaar geleden werkte daar richting de 30 dames, toen had je pas een optimale bezetting
Bijzondere smaak. Ik heb nog nooit een goed verhaal over de tippelzone in Nijmegen gehoord, dus daar kan je waarschijnlijk terechtIk ging vroeger vaak naar de tippelzone op de Theemsweg in Amsterdam. En ik val eigenlijk het meest op van die meiden die daar staan om hun verslaving te kunnen bekostigen. Iemand enig idee waar ik nu zo'n dame kan vinden?
Zojuist een bezoek gebracht aan de dames in Nijmegen, het aanbod was mager in het rechterpand, daar zaten slechts 2 dames. Een stuk of 5 in het linkerpand. Lila bezocht, ik zal later een review schrijven.Ik heb begrepen dat deze dame nu ontvangt bij de ramen in nijmegen iemand haar daar zien staan?
I m back guys !
Hello guys I m Mimmi and I m new in your country.I Like to mack party whit you!!! And Macke you happy. I m new sexy girl!...www.kinky.nl
Zojuist een bezoek gebracht aan de dames in Nijmegen, het aanbod was mager in het rechterpand, daar zaten slechts 2 dames. Een stuk of 5 in het linkerpand. Lila bezocht, ik zal later een review schrijven.
Geen dame gezien die op Mimmi lijkt. Helaas!
Jeetje, 026 die naar 024 komt. De vlag gaat uit!Zojuist een bezoek gebracht aan de dames in Nijmegen, het aanbod was mager in het rechterpand, daar zaten slechts 2 dames. Een stuk of 5 in het linkerpand. Lila bezocht, ik zal later een review schrijven.
Geen dame gezien die op Mimmi lijkt. Helaas!
in de tijd van spijkerkwartier ging 024 ook naar 026 toe, en met de zomer/4daagse feesten komt 026 ook massaal naar 024 toe, is niks nieuws of zoJeetje, 026 die naar 024 komt. De vlag gaat uit!
dame waar je afknapper aantrefde had ze mooi verkeerde vak gekozen haar probleem als het haar niet lukt om condoom om te doen en wel van je tijd afhalen schandalig wat kun jij daar aan doen ? Ik ben ook wel eens bij meerdere verkeerde dames binnen geweest heel erg klokken opjagen bh niet uit zonde van het geld als wel een goede dame aantref vindt ik het okeMooi verhaal Ik ben zelf ook vaak naar het Spijkerkwartier gegaan. Veel goede ervaringen meegemaakt. Een slechte zal ik nooit vergeten. Ik ging bij een jong meisje binnen, na afrekenen en uitkleden bleek ze maar één borst te hebben. Ze was super zenuwachtig en kreeg het condoom niet om. Toen begon ze nog meer te stressen en zei dat dit van mijn tijd af ging, want de andere dames hielden volgens haar de tijd bij. Ik kan me niet meer herinneren of ik klaar ben gekomen, maar weet wel dat het een enorme afknapper was. Dit soort ervaringen vergeet je nooit
Na 20 uur in de avond en er is een plek voor mensen die niet met de auto zijnKun je hier alleen maar met een auto terecht? Alleen maar in de avond?
Stel je bent op de fiets hoe werkt dat dan.... sta je dan gewoon in zo'n hok?Na 20 uur in de avond en er is een plek voor mensen die niet met de auto zijn
Er is een soort stenen ophoging waar jij of zij op kan zittenStel je bent op de fiets hoe werkt dat dan.... sta je dan gewoon in zo'n hok?
Beide mogelijk. Er stoppen vele bussen. Ook op loopafstand van station.Ik wil vanavond misschien in Nijmegen stoppen.
Maar mij is niet helemaal duidelijk hoe het zit.
Heb je daar nu een tippelzone of ramen?
En is het goed bereikbaar met een bedrijfsbus?
Hoor het graag
Beide mogelijk. Er stoppen vele bussen. Ook op loopafstand van station.
Nogmaals, beide ja.Maar er zijn ramen om te bezoeken zoals in Eindhoven en een apparte tippelzone waar je met de auto doorheen kunt?