Bedankt voor je reactie, een wat uitgebreidere review is eventueel welkom.Ja. Goede ervaring. Lieve meid die haar best doet om een leuke blowjob te geven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor je reactie, een wat uitgebreidere review is eventueel welkom.Ja. Goede ervaring. Lieve meid die haar best doet om een leuke blowjob te geven.
Vanaf hoe laat zijn de dames er?
Sandra gezien rechtse pand helemaal achterin laatste deur links?Ik was er vandaag rond 2030, en er waren zeker voldoende dames.
En dan heb ik het niet over de 50plussers.
Oke,de raamdames zijn er volgens mij al best vroeg in de ochtend tot diep in de nacht al zeg ik wel erbij dat ik het aanbod erg pover vind
De tippelzone begint om 20:00 en sluit volgens mij om 01:00, het aanbod daar is vrij beroerd of je moet van junkies houden
de panden waar de raamdames werken aan de nieuwe markt zitten er al sinds na de 2e wereldoorlog lolStaan die ook bij de nieuwe marktstraat?
Thanks!Dit is een topic over raamprostitutie en ja, ze staan bij de Nieuwe Marktstraat zoals je zelf had kunnen zien.
Dat was inderdaad zo. In mijn lagere schooltijd liepen we er wel eens langs. Kleine jochies met een rooie kop. Het is al vroeg begonnen met mij.de panden waar de raamdames werken aan de nieuwe markt zitten er al sinds na de 2e wereldoorlog lol
Op de bg? Die was gesloten en licht uit. En Waar je dan recht tegenaan loopt, zat een donkerharige schoonheidSandra gezien rechtse pand helemaal achterin laatste deur links?
Laat je tzt nog even weten hoe laat en waar je zit?7 juli zal ik aanwezig zijn op de Nieuwe Markt
Zeker. Dit komt zowel hier als op mijn online advertenties als mijn whatsapp profielfoto te staanLaat je tzt nog even weten hoe laat en waar je zit?
Zelf Sandra al gezien? Ik heb haar niet meer gespot maar weet dat ze vaak 3 weken werkt en dan weer 3 weken vrij. Zo was het tenminste vroeger bij haar en was haar kinky profiel online . Volgens mij heeft ze geen profiel meer ? Ik kom niet meer bij haar omdat de kamers nu wel extreem klein zijn.Sandra gezien rechtse pand helemaal achterin laatste deur links?
Helaas niet meer gezien.. haar nummer waarop we contact hadden is ook niet meer actief zo lijkt. Mocht iemand haar treffen in Nijmegen hoor ik het graag.Zelf Sandra al gezien? Ik heb haar niet meer gespot maar weet dat ze vaak 3 weken werkt en dan weer 3 weken vrij. Zo was het tenminste vroeger bij haar en was haar kinky profiel online . Volgens mij heeft ze geen profiel meer ? Ik kom niet meer bij haar omdat de kamers nu wel extreem klein zijn.
Ben bang gestopt. Niet meer gezien . Advertentie is offline en telefoonnummer lijkt ook niet meer actiefWeet iemand of Sandra, onderverdieping laatste kamer links er weer is?
vakantie of geen vakantie, het is daar altijd al rustig, maakt allemaal niks uitIs het nu vanwege vakantie rustig kwa dames?
in de regel tref ik minimaal 6 dames aan, de looks wisselen.vakantie of geen vakantie, het is daar altijd al rustig, maakt allemaal niks uit
een bezetting van 6 dames is gewoon veels te karig, 15 jaar geleden werkte daar richting de 30 dames, toen had je pas een optimale bezettingin de regel tref ik minimaal 6 dames aan, de looks wisselen.