weet je toevallig welke dagen?Als je Russische Lisa bedoeld ja die is nog gewoon werkzaam meestal is ze er ochtends
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenweet je toevallig welke dagen?Als je Russische Lisa bedoeld ja die is nog gewoon werkzaam meestal is ze er ochtends
zaterdag en zondagochtend wat mij bekend is meestal begint ze net na openingstijd ongeveer 9:15 uur volgens mij is ze er ook doordeweeks de ochtenden ik zeg ze is een leuke dame spreekt ook goed Nederlandsweet je toevallig welke dagen?
Ik was vanochtend in Nijmegen en ja hoor net iets na 9 uur kwam Russische Lisa half uur later was ze al in de wacht achter het raam op klantenweet je toevallig welke dagen?
Hoe ziet ze er uitIk was vanochtend in Nijmegen en ja hoor net iets na 9 uur kwam Russische Lisa half uur later was ze al in de wacht achter het raam op klanten
Z heeft kort donker bruin haar ze spreekt goed nederlands leeftijd ongeveer 45 pand 28-30 daar ontvangt zei met een naambordje Lisa voor haar raam ik wens je heel veel plezier bij het bezoeken van Lisa ik hoop dat je er een goede ervaring aan zult belevenHoe ziet ze er uit
Dank je
Volgens mij kon ik geen recensie over haar vinden.
En ja ik rij wel uur anderhalf voor kwaliteit
Als je betere bezetting in de buurt zoekt , is het lastig. Heb je een auto en beetje tijd dan kun je zoals de meeste wel zullen weten in Duisburg goed terecht. Zelf ga ik vaak naar Casa Rossa in Elten ( ook net Duitsland) . Meestal ook stuk of 5 tot 7 best wel leuke dames aanwezig. Ik vermaak me er altijd prima. Is vanaf Nijmegen ongeveer dezelfde afstand als Overloon.Is het nog moeite waard om hier heen te gaan? of raden jullie toch het landhuisje in overloon aan
Ze werkt er alleen overdag?Z heeft kort donker bruin haar ze spreekt goed nederlands leeftijd ongeveer 45 pand 28-30 daar ontvangt zei met een naambordje Lisa voor haar raam ik wens je heel veel plezier bij het bezoeken van Lisa ik hoop dat je er een goede ervaring aan zult beleven
volgens mij wel ik weet niet welke dagen doordeweeks zaterdag ochtends is ze erZe werkt er alleen overdag?
neevraagje zijn hier ook shemals
misschien eentje als je heel erg veel geluk hebtZijn er in de ochtend rond 9 a 10 uur ook dames aanwezig?