Algemeen Nijmegen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe ziet ze er uit 🤔
Dank je
Volgens mij kon ik geen recensie over haar vinden.

En ja ik rij wel uur anderhalf voor kwaliteit 😉
Z heeft kort donker bruin haar ze spreekt goed nederlands leeftijd ongeveer 45 pand 28-30 daar ontvangt zei met een naambordje Lisa voor haar raam ik wens je heel veel plezier bij het bezoeken van Lisa ik hoop dat je er een goede ervaring aan zult beleven 😉

Is het nog moeite waard om hier heen te gaan? of raden jullie toch het landhuisje in overloon aan
Als je betere bezetting in de buurt zoekt , is het lastig. Heb je een auto en beetje tijd dan kun je zoals de meeste wel zullen weten in Duisburg goed terecht. Zelf ga ik vaak naar Casa Rossa in Elten ( ook net Duitsland) . Meestal ook stuk of 5 tot 7 best wel leuke dames aanwezig. Ik vermaak me er altijd prima. Is vanaf Nijmegen ongeveer dezelfde afstand als Overloon.

Lees dat het vaak gaat over de bezetting en wie je bezoek hebt.
Doe ik een kort verslag omdat ik tevreden ben. Maar als mede wandelaar de namen niet heb onthouden deze keer.

Afgelopen tijd 2x gewandeld om de reden dat ik het aanbod op kinky en sj voor Nijmegen niet echt handig vind. Tijdrovend om een afspraak te maken en een uitdaging of verrassing wat het adres wordt.. Laatst een keer 30 minuten buiten gewacht en maar gegaan omdat dit latertje niet past in mijn tijdschema.

Daarom de knoop doorgehakt om vaker naar de Nieuwe Markt te gaan. Je kijkt wat rond en het voelt beter aan als je een dame uitgezocht hebt. (Anders maar afwachten wat je achter een voordeur vind en hoe schoon de woon- en slaapruimte is). En voor 50e klaar.

Vandaag voor het eerst links naar binnen gegaan via de schuifdeuren. Ik kan me nog niet goed oriënteren hoe inwendig door de het pand te lopen. Ik loop mezelf altijd vast?.. De bezetting, vanmiddag denk ik zeker 6.

Parkeren. Ik gebruik de app Gaiyo maar die kent de locatie 6364 niet bij de tippelzonde tegenwoordig doet de automaat het weer. Via de app meer privacy. Iemand meer ervaring hierin? De parkeerplaats achter de brug zal ik binnenkort proberen, de auto voor de ramen stallen vind ik niet echt handig.

Dames die ik bezocht had waren bij de schuifdeur naar binnen, trap omhoog, straatkant dame die links bij het raam zat. Ik denk 25 a 26 jaar, niet volslank, lange zwarte haren. C cup niet strak vooruit. pmc super goed (kijkt je lekker aan), missionaris afgemaakt. Naast haar zat een andere meid met dezelfde afmeting. Ws beide oost Europees.

Rechter pand, toen beneden, boven was dicht. Waren toen drie dames. 1e dame gekozen, had het gevoel dat ze een beetje richting thaise kant ging met haar koppie, ik denk 35-40 jaar, zeker niet volslank ietsje aangezet. Maar dat mag ze hebben. pmc en doggie.

Als ik de verhalen over Elten lees dan ga ik liever naar Nijmegen.

Laatst bewerkt:
Eventueel de wagen aan de andere kant van de Waal, in Lent, parkeren en dan de brug over?
Dan ben je echt een "Wandelaar" :)
Gewoon parkeren op Joris Ivensplein, of bij "Parkeren in het Groen" zoals dat ooit heette. Vlak voor de Hezelpoort.
Maar wil je geen "PIN afschrijving" op je bank app hebben (want inderdaad volgens mij geen munt-parkeer automaten in de buurt), tja... euhm zelfs dan lijkt me parkeren in de rivierenbuurt of gebied voor stationstunnel (dus andere kant van de binnenstad) me een beter optie. Maar ook een pokke-end lopen.

Laatst bewerkt:
Ik heb principieel al een hekel aan betaald parkeren en tegenwoordig wordt je het helemaal lastig, zo niet onmogelijk, gemaakt om met munten te betalen.
Voor zover ik mezelf per auto verplaats, zoek ik dan naar een plaats waar je zonder dat gedoe kunt staan. Bij voorkeur dan ook waar het niet al te krap is, gezien de lompheid van sommige mensen.
Eventueel loop of fiets ik dan het laatste stuk nog.
Grootste afstand binnen dit verband; lopend vanaf station Breda naar de club aan de Haagweg.

Terug
Bovenaan Onderaan