Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa erg mooi geworden. Hou wel van dat roze
Oude lay out bleven de menu's die me niet interesseerde ingeklapt, moet dat nu steeds doen als ik inlog
Kan dat ingesteld worden?
Ooh, ik vond het grijs-roze wel iets hebben. Doet me aan boudoir-sfeer denken. Voor mij mag die blijven (normaal ga ik voor dark versies, nacht versies).We gaan nog wat sleutelen aan de Safe for Work versie, en daar gaat het rode/roze er uit.
Layout ziet er verschrikkelijk uit met al die kleurtjes had wat rustiger en zakelijker gemogen
Alle pulldown menu's. Die bleven in de oude dichtgeklaptDank alvast voor de feedback.
Welke menu's bedoel je exact?
Welke menu's bedoel je exact?
Dit hier bv. staat bij herinloggen weer open.Alle pulldown menu's. Die bleven in de oude dichtgeklapt
Dank voor de tip!Eerste reactie, een erg groot font en avatars. De setting Dark-Fluid maakt het het stuk beter en ben nu wel tevreden op de desktop.
De letters zijn wat kleiner op desktop, die mogen 1 of 2 punten groter. De avatar neemt onnodig veel ruimte in. Die kan kleiner. Dat bespaart dan ruimte kunnen er meer de 2 berichten op 1 pagina.Ik vind de letters wel kleiner als voorheen..
De letters van de berichten zijn kleiner,dat leest niet prettig op een smartphone,en zeker niet op een gekleurde achtergrond,ze zouden wat groter en dikker moeten.De letters zijn wat kleiner op desktop, die mogen 1 of 2 punten groter. De avatar neemt onnodig veel ruimte in. Die kan kleiner. Dat bespaart dan ruimte kunnen er meer de 2 berichten op 1 pagina.