Nooit meer uitloggen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe mag toch wel eens je cookies verwijderen?Nooit meer uitloggen.
Maar waarom zou je uitloggen, je hebt toch geen 2 accounts?Of een adblocker gebruiken. Ik log dagelijks uit en zie die reclames alleen als ik een browser zonder adblocker gebruik.
Mss voor de vrouw of kinderenMaar waarom zou je uitloggen, je hebt toch geen 2 accounts?
H_ is vrijgezel dus daar hoeft het niet voor en ook met vrouw en kinderen zie ik het verschil niet of je wel of niet ben ingelogd, dan moeten ze sowieso de app niet zienMss voor de vrouw of kinderen
Ik heb mijn browser ingesteld op alle geschiedenis en cookies wissen bij afsluiten.Maar waarom zou je uitloggen, je hebt toch geen 2 accounts?
Gewoon even een ad-blokker installeren, dat scheelt een hoop ergernis.Ik wordt schijtziek van die reclame die bij de mobiele versie over de inlogpagina valt, kan dat niet
Dat heb ik laatst gedaan op m'n iPhone, maar toen deed Kinky het niet meer.Gewoon even een ad-blokker installeren, dat scheelt een hoop ergernis.
Welke browser en hoe stel je dat in?Ik heb mijn browser ingesteld op alle geschiedenis en cookies wissen bij afsluiten.
Niet vanwege deze hobby ofzo, gewoon omdat ik niet gevolgd wil worden door de bekende tech-bedrijven.
Firefox.Welke browser en hoe stel je dat in?
Ik heb een Android telefoon en daar op werkt het prima.Dat heb ik laatst gedaan op m'n iPhone, maar toen deed Kinky het niet meer.
Dat vind ik niet. De functie was er altijd al, uitstekend. Maar om nu in een list view dat bij elk item te zetten, maakt wat mij betreft het scherm onnodig vol.De "negeer" functie is een aanwinst!
sowieso begrijp ik niet dat er reclame 'geaccpteerd' wordt van andere, maar gelijksoortige aard.. je wilt toch dat de leden op je site blijven? tenzij dat naar dubieuze sites gaat die ook van dezelfde eigenaar/belanghebbende zijn.. kunnen anderen (misschien onze dvp's?? haha) hier ook andverteren? lijkt mij een beter plan, dan Karin die 300m bij je vandaan woont en lekker met je wilt neuken.. echt waar??Ik wordt schijtziek van die reclame die bij de mobiele versie over de inlogpagina valt, kan dat niet anders.
Die is er toch gewoon. Of bedoel je op dit forum?Kan er een zoekfunctie komen zodat ik op borstgrootte kan zoeken alstublieft?
Kan er een zoekfunctie komen zodat ik op borstgrootte kan zoeken alstublieft?