Was in de vorige layout ook al zo, bug die nog niet opgelost is.
Met wat geklik en gedoe kun je het wel weer wegkrijgen, ook die sterren. Op PC in ieder geval.
Ja! Het werkt! Bedankt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas in de vorige layout ook al zo, bug die nog niet opgelost is.
Met wat geklik en gedoe kun je het wel weer wegkrijgen, ook die sterren. Op PC in ieder geval.
was inderdaad een bug in de vorige layout, maar ik dacht dat dit opgelost was.Was in de vorige layout ook al zo, bug die nog niet opgelost is.
Lijkt erop van niet....was inderdaad een bug in de vorige layout, maar ik dacht dat dit opgelost was.
Lijkt erop van niet....
Dat is nog steeds zo:Volgens mij kon je voorheen bij het overzicht nieuwe berichten zien wie het laatste bericht gepost had. Dit kan je ook niet meer zien helaas.
Erg onhandig, vind ik. Er is toch genoeg ruimte in die regel?@Theguy
Als je je mobiel een kwartslag draait zie je het wel.
Niet alleen daar. Ook bij de 'subfora' (of hoe noem je dat?). De mappen zijn wel zichtbaar maar de losse topics niet:Het gaat om de "nieuwe berichten" weergave
Dat heb ik wel gelezen. Mijn Screenshot is van mijn mobiel in portretstand. Ik hoef hem dus niet te draaien.@Janus
Dan heb je de eerdere berichten niet gelezen, op mobiel moet je je telefoon draaien om het te kunnen zoen.
Misschien nog een optie om nieuwe meldingen niet licht geel te maken maar een iets veller kleurtje geven heb soms niet door dat ik meldingen nog niet heb gezien (telefoon gebruik)