Gisteren zondag 16/4 nog eens een namiddag doorgebracht in Amai met Eva en vriendinnen.
Ik ben niet zo'n regelmatige bezoeker van gangbangs (alleen een paar keer in Amai met Eva eigenlijk), ben wat meer liefhebber van de 'interne' Amai feestjes, maar dit beviel mij toch best wel.
Er waren 6 dames aangekondigd (incl. Eva), maar ik kan er met de beste wil niet aan uit wie er nu was
.Eva en Carmen wel (die ken ik), Sarah niet (die ken ik ook), maar verder?
Een toffe blonde dame die er de vorige keer op zondag ook was, maar die blijkbaar onder meerdere namen actief is (geen enkele daarvan uit de line-up namen) leek mij ook bij de bezetting te horen.
Er was ook een Franstalig Chinees meisje (mogelijk dezelfde als een post van iemand hier in november), die wel actief mee begon (ik was de gelukkige), maar al snel eindigde in de jacuzzi en niks meer ondernam. Zij was blijkbaar vergezeld van een koppel met een mooie kortharige vrouw, die er bijzonder stevig tegenaan ging en zowat alle ruimtes in Amai gebruikte
. Geen flauw idee of die nu bij het team was of niet, ze moest in ieder geval niet onderdoen.
Verder nog een zeer mooie slanke grote donkere meid, die met een ongeëvenaard enthousiasme te werk ging, wat een plezier om te zien en mee te genieten. Ook hier weer die onduidelijkheid, ik heb ze - met haar vriend, die er nu ook bij was - al een aantal keren gezien op 'gewone' dagen in Amai.
Daarnaast waren er nog een paar koppels, waarvan ik zeker ben dat ze er gewoon extra bij waren,. Eentje daarvan was bijzonder actief ook, en tja, het maakte die namiddag nog beter.
Oh ja, geen overdreven aantal mannen aanwezig, wat wel verrassend is voor de fun die er te rapen is, maar daardoor wel een toffe sfeer. Niks aanschuiven, geen gehijg in de nek, de dames zeer relaxed en toegankelijk.
En EVA, ja, toch wel een sfeerbrenger hé.
Conclusie, top gezellige namiddag, ik ga vooral naar Amai op de 'gewone' dagen, maar zet Eva's feestje toch ook in de agenda.
PS. als er kenners zijn die wat meer info hebben over het wie-is-wie, laat dan aub weten, fascinerende wereld.