Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCorrecte analyse. Waarom niet met een team naar Oost of West Vlaanderen komen. En dan bedoel ik niet die bestaande gangbangs van 150€ of 200€ of zelfs 250€ dat kan/ wil in tijden van crisis niemand nog betalen.Ik denk dat het probleem is dat veel van die gangbangs zich concentreren in Antwerpen. Op de duur raakt het daar verzadigd, terwijl er in andere regio's helemaal geen aanbod is.
Inderdaad wat een mooie tijd op zondag in New Riddershof. Zwembad. Barbecue voor 100€ en wat een ambiance.Eva, Bunga, Bo cremer, en er zijn nog meer gebruikers van beide lofts waar ik zo snel niet op kan komen.
Dan heb je nog de bangs in de clubs (Amai, Devine, Climax, Eroxx), wel een anders oort bang maar toch, er is wat cross over. Ik denk dat de diverse organisatoren nog blij mogen zijn dat New Riddershof en CircleO niet meer draaien. Jammer van die laatste twee, ik vond dat vaak leuker dan wat ik vroeger in Eroxx of Climax aantrof.
Ohh jongens toch , New Riddershof met Mariska ...
Veel party's in de befaamde loft
Terwijl regio Gent niets te doen is
De tijd toen Mariska nog actief wasInderdaad wat een mooie tijd op zondag in New Riddershof. Zwembad. Barbecue voor 100€ en wat een ambiance.
KloptVeel party's in de befaamde loft
En zelfs de tijd na Mariska. Een zonnige namiddag in de tuin aan het zwembad doorbrengen, terwijl links en rechts van je altijd wel iemand tot aktie overging.Ohh jongens toch , New Riddershof met Mariska ...
Wat een prachtige tijd. En ja ik herinner mij dat vrouwtje ook. Tegenwoordig vragen ze 220€ voor een uurtje in de Chadim En houden ze gangbangs van 150 tot 200€. Maar dat zal niet blijven duren.En zelfs de tijd na Mariska. Een zonnige namiddag in de tuin aan het zwembad doorbrengen, terwijl links en rechts van je altijd wel iemand tot aktie overging.
En meestal waren er één of twee huisdames die goed hun best deden. En altijd ook wel een paar koppels die een mannetje meer wel zagen zitten. Ik herinner me een ouder koppel, zeker rond de 70 jaar oud, waarvan de vrouw echt onverzadigbaar was.
Van het één vuil kot naar t' ander.Wat een prachtige tijd. En ja ik herinner mij dat vrouwtje ook. Tegenwoordig vragen ze 220€ voor een uurtje in de Chadim En houden ze gangbangs van 150 tot 200€. Maar dat zal niet blijven duren.
Ach, je moet overal wel iets aan je voeten hebben. En ja, dat heb ik geleerd in new Riddershof, maar is overal wel van toepassing.Van het één vuil kot naar t' ander.
In 2be heb ik ze al gezienHi, iemand een idee of (Italiaanse) Eva haar "eigen" feestjes nog weer oppakt? Ik lees dat ze nog regelmatig actief is, maar dan enkel als 'deelnemer' i.p.v. organisator/deelnemer. Ik doel dan op de feestjes die voorheen (zeg maar tot voor de zomervakantie) in Deurne plaatsvonden. Wellicht heeft iemand Eva onlangs nog in 'het circuit' (bijv. in de 2Be Club, die voor mij qua afstand te ver is) gesproken en kan hierop reageren/antwoorden. Ben nl. benieuwd.
Jamaar dat was de vraag niet, kreft.In 2be heb ik ze al gezien
Maar stond direct een bus mannen rond
O.a. De Pinte (Kolemblomme) en Oostkamp (Omega) zijn toch dichtbij? Genoeg te doen dus en er komen ook wel eens feestjes in Nazareth voorbij.Veel party's in de befaamde loft
Omega is te mijdenO.a. De Pinte (Kolemblomme) en Oostkamp (Omega) zijn toch dichtbij? Genoeg te doen dus en er komen ook wel eens feestjes in Nazareth voorbij.
Maar ja, dan moeten ze maar op mails reageren, ik heb het twee keer geprobeerd en nooit reactie gehadJamaar dat was de vraag niet, kreft.
De bezoekersaantallen van die party's van haar vielen de laatste keren wat tegen.
Wat is er mis met Omega? Ik zou mijn eerste clubbezoek willen doen en twijfel tussen newomega oostkamp en aquarius oostende. Ik ben single en newomega presenteert zich als ideaal voor single mannen.Omega is te mijden
De party's in de Pinte is ok
Als er niets anders is
had ondertussen een paar negatieve reacties teruggevonden. Eigenlijk leek het al te goed om waar te zijn... Zal dus ontgroening in acquarius worden of als er iemand andere suggesties heeft...Lees onderstaande topics er maar op na.
WHEM - iemand ervaring met...Omega Club (swingersclub)
Heeft iemand ervaring met volgende dames die tegenwoordig regelmatig aanwezig zijn Omega Club (swingersclub) in Oostkamp: (zie site Omega Club) Leticia Anna Love Ella Hot Amanda Sexy Sasha Caro(line) Sammy Gold Zijn alle foto's recent en wel degelijk van de desbetreffende dames ? + (indien...www.girlsreview.nl
Recensie - Omega club GB Sabrina
Vandaag langsgeweest bij GB Sabrina in new club omega ruddervoorde. Alles was super naar Wens, 50euro voor 4u fun. Sabrina en een 2tal koppels hebben mezelf en een 14tal single mannen verwend door ze in alle gaatjes te mogen nemen. Voor herhaling vatbaar!www.girlsreview.nl
Er zijn m.i. betere suggesties om je eerste bezoek wat meer aangename kansen te bieden. Hoe ver wil je reizen? Vanuit die kant ven West-Vlaanderen moet je al gauw een eind...had ondertussen een paar negatieve reacties teruggevonden. Eigenlijk leek het al te goed om waar te zijn... Zal dus ontgroening in acquarius worden of als er iemand andere suggesties heeft...
Ja,Eva, Bunga, Bo cremer, en er zijn nog meer gebruikers van beide lofts waar ik zo snel niet op kan komen.
Dan heb je nog de bangs in de clubs (Amai, Devine, Climax, Eroxx), wel een anders oort bang maar toch, er is wat cross over. Ik denk dat de diverse organisatoren nog blij mogen zijn dat New Riddershof en CircleO niet meer draaien. Jammer van die laatste twee, ik vond dat vaak leuker dan wat ik vroeger in Eroxx of Climax aantrof.
Ohh jongens toch , New Riddershof met Mariska ...
Ze is morgen 11 september weer actief in club amaij. Zou er graag naartoe gaan.Hi, iemand een idee of (Italiaanse) Eva haar "eigen" feestjes nog weer oppakt? Ik lees dat ze nog regelmatig actief is, maar dan enkel als 'deelnemer' i.p.v. organisator/deelnemer. Ik doel dan op de feestjes die voorheen (zeg maar tot voor de zomervakantie) in Deurne plaatsvonden. Wellicht heeft iemand Eva onlangs nog in 'het circuit' (bijv. in de 2Be Club, die voor mij qua afstand te ver is) gesproken en kan hierop reageren/antwoorden. Ben nl. benieuwd.
Kan ik enkel maar beamen. Italian Eva is de top. Si Si Si en Carmen (wouw wat een vrouw) heeft me volledig onder gespoten. Sarah(=Margaux) met haar kleine tietjes is ook top. Feestje in de Amai was meer dan geslaagd. Onverzadigbaar team en toplocatie.Eva, die kan ik iedereen aanraden. Is werkelijk voor all-inn.
Moet ik toegeven, Floris. Wat Eva betreft: ze is werkelijk op en top goed. Ze tongt bijzonder lekker en neemt de ene man na de andere. Ook Dp. Haar vriend vertelde me eens dat ze eens 50 mannen van genot had voorzien op een viertal uur. Sarah/Margaux is ook een bijzonder mooie deerne. Dikke tieten interesseren me amper, maar haar benen zijn bijzonder mooi. Evenals haar voetjes, want daar kijk ik steeds naar. En Carmen: die ken ik helaas niet.Kan ik enkel maar beamen. Italian Eva is de top. Si Si Si en Carmen (wouw wat een vrouw) heeft me volledig onder gespoten. Sarah(=Margaux) met haar kleine tietjes is ook top. Feestje in de Amai was meer dan geslaagd. Onverzadigbaar team en toplocatie.