Zoals beloofd.
Ik was er gisteren.
De sfeer was zeer ontspannen.
Heel lage opkomst van mannen. Ik denk nog geen 20 eerlijk gezegd.
De vrouwtjes, Eva, Sara (Margot uit De Goesting X-Small gangbangs), een leuk blondje ontsnapt uit de Ramontiek producties, Braziliaanse Ina, nog een ander dametje die ik me van een vorige keer herinnerde met vergezellende kleerkast, misschien vergeet ik er nog wel eentje. Ik was doodmoe toen ik er buiten kwam en thuis had mevrouw ook nog zin. Volstrekt kaputski toen ik rond 11 u in bed kroop. De dag ervoor was ik in 2BE in Halle waar ik ook al in het rood kwam qua energie level.
Een tweede keer was ik er gisteren in De Loft. Ik had het er prima naar mijn zin.
Ik blijf Eva een hete teef vinden die me blijft opwinden. Het blondje uit de Ramontiek producties kon ook goed uit de voeten. Een eerste keer ging ik bij haar maar had niet echt een match met de mede-banger die ook met haar bezig was. Een tweede keer pakte ik haar aan met mijn maat waar hij wisselend haar liet spuiten (ik dacht een keer of 5
) en ik haar telkens hard penetreerde. Een schouwspel dat intussen één van onze favoriete act's is geworden op gangbangs. Ik kom heel moeilijk klaar maar op die momenten lukt het.
De mijnheer die vorige keer achter het -dranken en hapjes- tafeltje stond is vervangen door een travestie heer die door sommigen wat meewarig bekeken werd maar ik vond het wel gedurfd en leuk. Uitgedost in netkousen en huishoudster pakje. Een ludieke toets. Respect. Heb ik hem ook laten weten.
Braziliaanse Ina dat is een super vriendelijk ding maar mijn god, ook een grootverbruiker glijmiddel.
Margot of Sara, ook leuk en een heel open intelligent iemand volgens mij. Maar ik was niet bij haar om een thesis te verdedigen. Wel om ze lekker op z'n hondjes te nemen. Toen ik op het punt stond om te gaan zingen kwam mijn maat me verdomme ambeteren waardoor ik het momentum verloor. Anders was ik misschien 2 keer klaargekomen. Dju.
@LittleLunaLush