Een paar maanden geleden was dit 1 van de reden op mijn account op te zeggen.
Bij sommige reacties heb ik met een knoop in m'n maag mij afgevraagd hoe laag iemands EQ moet zijn om zo iets te plaatsen. Lijkt meer op trollen die vragen om aandacht en dat alleen maar kunnen door een ander onterecht naar beneden te halen. Ik zal geen namen noemen anders wordt deze post weer aangepast of verwijderd, want je mag niet kwetsend zijn naar 1 of meerdere personen maar ik denk dat iedereen wel weet over welke personen ik het heb.
Tegelijkertijd zie ik ook mooie en hoopgevende reacties van mede-forumleden en de dames in kwestie. Duidelijk dat deze toppers in hun beroep, in tegenstelling tot die paar toetsenbordridders, wel over een hoog EQ beschikken. Deze hoge emotionele intelligentie zal vast ook 1 van de reden zijn waarom zij zoveel tevreden en vaste klanten hebben.
Ik heb zelf jaren in een dienstverlenend beroep gewerkt (met kleren aan) en heb in die jaren ook wel wat meegemaakt qua gescheld, bedreigingen enz. maar ik heb verhalen gehoord van een vaste dame en gemerkt dat dit niets vergeleken is met hoe bedreigend sommige mannen kunnen zijn. Dus van mij alleen maar heel veel respect en liefde voor de dames die dit beroep willen en kunnen uitoefenen.
Mijn toenmalige vaste dame benoemde keer op keer dat ze het zo fijn vond dat ik altijd zo respectvol was waarop ik alleen maar mijn schouders kon ophalen dat ik niks bijzonders of anders deed dan wat ik normaal doe.
Behandel een ieder zoals je zelf behandeld zou willen worden, met respect.
Voor mij geldt dat voor de directeur tot de schoonmaker en alles wat er tussen zit en misschien nog wel een beetje meer voor de dames sexwerkers omdat dit extra intiem is.