Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereniemand die ik ken probeerde een dame op deze manier te benaderen. Daar werd niet bepaald vriendelijk op gereageerd.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhhhhahhhahhahaiemand die ik ken probeerde een dame op deze manier te benaderen. Daar werd niet bepaald vriendelijk op gereageerd.
Bekijk bijlage 180942
En dan vinden wij het raar dat de meiden (of Whatsapp controllers) zo respectloos met ons omgaaniemand die ik ken probeerde een dame op deze manier te benaderen. Daar werd niet bepaald vriendelijk op gereageerd.
Bekijk bijlage 180942
Alleen dat superlatief in haar reactie was toch niet noodzakelijk.Lijkt me een normale reactie van die dame. Als dat het eerste berichtje is dan wil ik niet weten hoe die date gaat verlopen.
Blijkbaar wel. Beste met gelijke munt terug betalen.Alleen dat superlatief in haar reactie was toch niet noodzakelijk.
Voor het overige geef ik haar geen ongelijk dat ze de betreffende persoon niet als klant wenst te ontvangen.
Ik begrijp volkomen dat ze deze man niet wil ontvangen, maar haar reactie is ook buiten proportie.Lijkt me een normale reactie van die dame. Als dat het eerste berichtje is dan wil ik niet weten hoe die date gaat verlopen.
Alleen dat superlatief in haar reactie was toch niet noodzakelijk.
Voor het overige geef ik haar geen ongelijk dat ze de betreffende persoon niet als klant wenst te ontvangen.
Ik begrijp volkomen dat ze deze man niet wil ontvangen, maar haar reactie is ook buiten proportie.
Blijkbaar wel. Beste met gelijke munt terug betalen.
De laatste jaren zijn er opvallend veel jonge oncologen in ons land te vinden.Ik haal hier geen superlatief uit.
Ze zegt b.v niet 'grootste / ergste / akeligste of meest respectloze kanker hond. Dat zou een superlatief zijn
Mag ik veronderstellen dat je bedoelt dat zij overtreffend reageerde op zijn app'jes? Daarin geef ik je gelijk
Dit gaat niet over fysiek contact, maar over WA contact.Als iemand op jou af zou stappen en zeggen "Hey, klootzak. hoe laat is het ?" en die smijt dan vervolgens 1 euro tegen je hoofd.
Wat doe je dan ?
A : je zegt heel beleefd het uur en bedankt hem voor de euro
B: je smijt de euro terug, gebruikt een scheldnaam naar keuze en zegt dat hij die euro in zijn ... kan steken ?
Hier spreken we dan nog niet eens van intieme toestanden. Of mag het voor sommige mensen dan net wel omdat het over sekswerkers gaat ?
Ik kan dit wel paar keer opnieuw bekijken en ik schiet toch in de lach hahahahahahahaha wat een conversatie hahahahahahaahhaahiemand die ik ken probeerde een dame op deze manier te benaderen. Daar werd niet bepaald vriendelijk op gereageerd.
Bekijk bijlage 180942
Ja prachtig he. Ik kwam ook niet meer .bijIk kan dit wel paar keer opnieuw bekijken en ik schiet toch in de lach hahahahahahahaha wat een conversatie hahahahahahaahhaah
Een dame heeft me ooit laten zien wat ze aan berichten had ontvangen die betreffende ochtend. Bizar, zo respectloos en grof, ze gingen allemaal direct op een blok, zonder weerwoord. Verstandig, geen aandacht aan besteden. Alles wat je aandacht geeft groeit, in dit geval waarschijnlijk de afkeer van naar ik hoop enkel de mannen die op deze wijze een mens benaderen voor een afspraak. Als ze dat al willen, denk dat er ook veel tussen zitten die zo'n denigrerend bericht sturen om te choqueren, krenken, denken dat ze grappig zijn of wat dan ook.Jullie vergeten dat sekswerkers niet 1 of 2 van dit soort berichtjes krijgen
Scherpe opmerking. De bron van veel ellende ook. Daar zit een sterk negatief waardeoordeel in. Ook maatschappelijk; triest en zeer onterecht. Hoezo, "zulke vrouwen"?Zulk soort mensen ?
Wat je aandacht geeft groeit misschien zoals @Lonely Wolf aangeeft.Dit gaat niet over fysiek contact, maar over WA contact.
Ik vind wat de "klant" schrijft zeker niet goed, maar reageer er dan niet op of blokkeer hem, maar zeker niet op deze manier reageren.
Goedpraten, zeker niet. Van je afmeppen als dat nodig is, zo hard mogelijk graag.Dat ga ik niet negeren of goedpraten. Zouden anderen ook niet moeten doen.
Nog niet zo erg lang geleden dachten mensen die vermogend waren of binnen een bedrijf een hoge(re) positie bekleedden er vrijwel hetzelfde over.Het is hetzelfde slag mens. Personen die denken dat een paar centen ze het recht geeft over de grenzen en fatsoen normen te "wandelen".
Niet op iedere. Maar ik kan mij de ontploffing voorstellen.Goedpraten, zeker niet. Van je afmeppen als dat nodig is, zo hard mogelijk graag.
Pesten, treiteren idem. Niet pikken en optreden,
Maar echt op iedere app van een zielige malloot reageren? Eentje die alleen maar geniet van je reactie? Ik zou ze het plezier niet willen gunnen.
Bed tijd voor een vermoeide wolf.![]()
Ik snap het ook niet sekswerk is toch gewoon werk ze moeten eigenlijk trots zijn.Waarom mogen familieleden en vrienden dat niet weten ? Dat ze in de lage landen als prostitutie gaan werken ? Ze beschouwen dat toch als werken.
Klopt , ook ik ben stiekem trots dat ik dit werk ( kan) doe ( n) maar de zwarte wolk boven dit beroep blijft .. niet iedereen staat hiervoor open ..Ik snap het ook niet sekswerk is toch gewoon werk ze moeten eigenlijk trots zijn.
De enigszins conflicterende titel trok me naar dit draadje. Dag van de DVP lijkt me toch een stuk vriendelijker en vooral geschikter. Van DVP's in het zonnetje zetten is hierboven ook geen sprake meer. De dames moeten zich stevig verdedigen
Een dame heeft me ooit laten zien wat ze aan berichten had ontvangen die betreffende ochtend. Bizar, zo respectloos en grof, ze gingen allemaal direct op een blok, zonder weerwoord. Verstandig, geen aandacht aan besteden. Alles wat je aandacht geeft groeit, in dit geval waarschijnlijk de afkeer van naar ik hoop enkel de mannen die op deze wijze een mens benaderen voor een afspraak. Als ze dat al willen, denk dat er ook veel tussen zitten die zo'n denigrerend bericht sturen om te choqueren, krenken, denken dat ze grappig zijn of wat dan ook.
Ga ook niet alle reacties van dames goedpraten, ben telefonisch ook wel eens voor alles wat niet mooi is uitgemaakt. Geen idee wat de trigger voor haar was, denk niet dat ik ooit iemand op een niet-respectvolle wijze heb benaderd. Ook een blok, van mijn kant dan en verder geen aandacht meer aan besteed. Geen match op dat moment, ze zal er wel een reden voor hebben gehad.
Scherpe opmerking. De bron van veel ellende ook. Daar zit een sterk negatief waardeoordeel in. Ook maatschappelijk; triest en zeer onterecht. Hoezo, "zulke vrouwen"?
Ik zou geen enkele moeite hebben een ex DVP een baan aan te bieden. Integendeel, het zijn veelal door het leven geschoolde en gerijpte mensen, interessante persoonlijkheden met veel mensen kennis.
Tegelijkertijd, in de branche waar ik werk, mocht dat verleden bekend worden, die vrouw zou geen leven hebben. Treurig, maar wel de realiteit.
Je geld verdienen met het aanbieden van sex is bij velen not done, zelfs niet bij degenen die er gebruik van maken. Dat wat je doet leidt (zeer ten onrechte) tot een oordeel wie je als persoon bent . En dan zijn er dus "zulke vrouwen" gemaakt. En tegenstellingen, waarde oordelen etc. Het meest menselijke aspect van wat en wie we allen zijn, wordt genegeerd en ontkend. Een medemens!
Steeds meer vrouwen komen er voor uit dat ze als DVP werken, en het is ook niets om je voor te schamen, integendeel. Moedig en zelfverzekerd. Ik vraag me wel af of die openbaarheid altijd de meest verstandige keuze is. Omdat er ook veel mensen zijn die uit onwetendheid, angst, onzekerheid, onmacht, frustratie enz. het oudste beroep ter wereld graag vernederen en besmeurt houden. Trappen naar beneden voelt toch een stuk veiliger dan de blik naar binnen richten en je afvragen waarom jij het nodig hebt op DVP's af te geven.
Die dag van de DVP lijkt me dus hard nodig, met een bloemetje en vooral positieve aandacht voor de mens achter de DVP en voor alles wat goed is. En dat de dag mag komen dat dit gewoon op een CV kan staan.
Klopt , ook ik ben stiekem trots dat ik dit werk ( kan) doe ( n) maar de zwarte wolk boven dit beroep blijft .. niet iedereen staat hiervoor open ..
Het lijkt me duidelijk dat als ze dit verbergen, ze dit doen omdat hun omgeving het veroordeeld. Tis maatschappelijk niet geaccepteerd. Dat is nu juist het hele issue. (Zet jij in jouw CV dat je DVP's bezoekt, als hobby?)Genoeg dvp,s die helemaal niet trots zijn om dat ze dit doen. Sterker nog, ze leiden vaak een dubbelleven en verbergen dit vaak voor vrienden,familie en kennissen.