• De performance problemen zijn bekend en in onderzoek.

Recensie Christal Oudekerksplein 28M 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joost020

Newbie
13
13/09/21
10
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag binnengestapt bij deze latina met een lekkere kont en voorgevel.

Dame ziet er knap uit en pijpt lekker door gelijk bij binnenkomst. Na het pijpen lekker missionaris geneukt en kan goed tegen lekkere harde stoten. Na paar minuten omgewisseld naar doggy en haar billen goed vast gepakt. Dame heeft grote dikke billen (erg verslavend).

Na het stoten liet ze mij op het bed liggen en kwam ze op mn gezicht zitten terwijl ze me pik met glijmiddel lekker trok. Terwijl ze dit deed pakte ik haar billen vast en likte ik haar kontje en kutje lekker tot ik klaar kwam.

Top experience!
 
Okee, dan had ik het verkeerd. Het was wel een Latina zeker? Ik heb ook vaak wel goede ervaringen, maar deze dame ken ik niet. Veel wandelplezier!
 
Is dit misschien Yolita, die elders ook wordt beschreven ?
Die schrijver (Renederdebeen) had het over hetzelfde raam, het 2e raam van links als je het oudekerksplein oploopt
 
Nee bij @Joost020 blijkbaar ook niet. Als het om het middelste raam gaat nr.28 daar zie ik altijd een vrouw met blond haar. Geverfd want het is een latina lijkt me zeker. Ben nooit bij haar binnengestapt dus weet ook niet hoe ze heet.
 
Ik liep daar vorige week woensdagmiddag stond er na mij weten dame latina type met blond roze geverfd haar is ze dat in de middag tijdvak tussen 14u en 15u
Ik liep daar vorige week woensdagmiddag stond er na mij weten dame latina type met blond roze geverfd haar is ze dat in de middag tijdvak tussen 14u en 15u
Blanke huid
 
Trof haar gisteren, naam is Cristal uit Colombia. Ze zei in het spaans dat ze het roze haar nog maar een week had, maar hiervoor blond was. Kan dus ook weer een andere zijn dan topicstarter, maar leeftijd zou kunnen.

Verder goed lichaam, prachtige borsten en goede kont, heeft wat dat betreft wat weg van Skylar Vox in betere tijden. Zeker niet mollig en niet zo donker als de gemiddelde dvp aan het oudekerksplein. Ze stelde zelf 69 voor bij pijpen dus kom maar op. Daarna prima intiem en heb haar het met de hand laten afmaken.
 
Trof haar gisteren, naam is Cristal uit Colombia. Ze zei in het spaans dat ze het roze haar nog maar een week had, maar hiervoor blond was. Kan dus ook weer een andere zijn dan topicstarter, maar leeftijd zou kunnen.

Verder goed lichaam, prachtige borsten en goede kont, heeft wat dat betreft wat weg van Skylar Vox in betere tijden. Zeker niet mollig en niet zo donker als de gemiddelde dvp aan het oudekerksplein. Ze stelde zelf 69 voor bij pijpen dus kom maar op. Daarna prima intiem en heb haar het met de hand laten afmaken.
@Wandelbroeder ja dan is het die vrouw die ik dacht. Ik had haar altijd met blond haar gezien. En ondanks dat ik nooit bij haar geweest ben, weet ik heel zeker dat er al eens een recensie was geschreven over nr.28 Midden en die man zei ook geblondeerd haar en ze is Colombiaanse. Ik weet helaas niet haar werkdagen maar ik heb haar erg vaak zien staan.
 
@Peet 41 Of ze er maandags is weet ik echt niet. Ik heb best vaak dames bezocht op het Oudekerksplein en als ik het vroeg zeiden er veel van maandag tm vrijdag te werken. Echter ook 1 die altijd het weekend werkt en doordeweeks 1 of 2 dagen niet. En verder komt het ook regelmatig voor dat ze zomaar 1 dag thuisblijven (moe of beetje ziek). Dat merk ik bij 1 waar ik altijd met een appje vraag of ze er is. Toen ik nog geen nummer wist, had ik ook geregeld pech dat ze precies die dag vrij was. Dan maar weer een ander bezocht. Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan