Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat diep triest dat er sekswerkers zijn die voor een paar honderdjes hun telefoon laten uitlezen door zo'n kneus en daarmee zoveel paniek zaaien.
Mijn telefoon ligt niet eens bij mij in de buurt om zoiets misschien stiekem te doen. Ik laat ook niemand alleen op mijn kamer zijn als ik degene niet vaker op bezoek heb gehad.

Mijn cliënten kunnen erop vertrouwen dat ik discreet met mijn telefoon omga, dus zijn alle telefoonnummers veilig bij mij. Ik ga ze niet zomaar bellen, appen, sms'en of hun nummer verkwanselen aan een oplichter. Zelfs niet als zo'n oplichter 10.000 euro biedt, dat kan ik niet rijmen met mijn geweten. Van sommige nummers in mijn telefoon weet ik dat het geen prepaids zijn, maar eigen privenummers... dus gaan we niet doen!
 
Herken 't.
- Politie gelooft als eerste de DvP
- Dus ben jij de Sjors.

of ze zetten je met naam en toenaam online gepotretteerd als "Pedofiel'.

Volle leugens.

maar je zit er wel mooi mee!
En de schrik...

Naja, je went er vanzelf aan en nu interesseert 't me helemaal geen ene reet wie wat over me zegt!

oh,
Ik gebruik sinds kort 'Numbuster' op mijn smartphone.
Geinig...

(Schijnt ook DvP's gebruiken deze app)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah hij weer 😡 hij doet toch iets verkeerd want zijn hoeren houd hij blijkbaar niet in de gaten met al dat gekloot🤔generaties inteelt, wiet, energie drink.....dat gaat niet goed in die koppies 🫨
We worden gechanteerd door zwakbegaafde mensen met inteelt misvormde breinen.... ( Geestelijk gehandicapten zeg maar )...gewoon blokkeren want ze uitdagen heeft geen nut , dappere dodo komt toch niet opdagen 🤣
 
Kreeg er vanmiddag ook weer eentje binnen. Zelfde context net ff andere tekst. De knuppel heeft alleen een nieuw simmetje 0647412449
Zullen we de persoon aanmelden voor een cursus NL? Er staan nogal wat foutjes in namelijk.

" Luister, Jij hebt een groot probleem! Jij loopt te? kloten met mijn hoeren op kinky en sexjobs! Nu heb je met mij te maken Ik ga alles van jou online gooien! En daar blijft het niet bij. Je hebt de verkeerde voor je jonge wees een man en? breng je naasten niet in gevaar . Jij krijgt van mijn 1 kans om dit netjes met mij op te lossen Doe je dat niet dan ga jij zien wat voor man ik ben ben ik duidelijk?!!"
 
Met 10 of 20 man het zelfde bericht naar z'n 06 sturen. Dat we hem gehackt hebben en z'n IP adres en Mac adres hebben en dat via de WIfi die we ook gekraakt hebben aan z'n huis kunnen linken en we nu dus weten waar z'n moeder woont. We gaan vanavond met haar een gangbang doen en hij mag komen kijken. Handjes op de rug, prop in z'n mond. Als de echte cuckold die hij is.
 
Nu net ook zo'n berichtje gehad. Ook al maanden niets gedaan via Kinky op een beetje kijken na dan. Hij was bij mij al in de spambox van de sms terecht gekomen. Haha
Dus zoals ik m hier lees is blokkeren en lekker laten gaan.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240909_194411_Messages.jpg
    Screenshot_20240909_194411_Messages.jpg
    74 KB · Weergaven: 74
Terug
Bovenaan Onderaan