WHEM Carla, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Diogen

Newbie
19
12/07/24
8
Iemand ervaring met haar? Op haar foto's lijkt ze toch een stuk jonger dan haar geadverteerde 36j dus ik twijfel of ze echt zijn.
 
Iemand ervaring met haar? Op haar foto's lijkt ze toch een stuk jonger dan haar geadverteerde 36j dus ik twijfel of ze echt zijn.
Mij is ze ook opgevallen op Redlights vandaag. Ze heeft me op navraag een selfie gestuurd via WhatsApp. Super lekker poppetje. Maar... ik zie dat er op het forum al recensies over haar zijn en die zien er helemaal niet goed uit (zou zelfs fake zijn). Zou ik toch eens langsgaan om te kijken? Moest zij het toch zijn lijkt het me wel het proberen waard... https://www.girlsreview.nl/threads/carla-aalst-vh-geel-kortrijk-st-niklaas.25238/#post-517798
 
Laatst bewerkt:
Laat zeker iets weten als je ervoor gegaan bent.
Ik heb enkele van haar foto's (de niet geblurde) door google reverse image search gehaald en de zoekresultaten gingen alle kanten uit dus vrijwel zeker fake.
Heb ook een selfie gevraagd maar eigenlijk is dat totaal geen controle, ze kan sturen wat ze wil.
Misschien maak ik wel een afspraak maar vraag ik eerst een videocall.
 
Laat zeker iets weten als je ervoor gegaan bent.
Ik heb enkele van haar foto's (de niet geblurde) door google reverse image search gehaald en de zoekresultaten gingen alle kanten uit dus vrijwel zeker fake.
Heb ook een selfie gevraagd maar eigenlijk is dat totaal geen controle, ze kan sturen wat ze wil.
Misschien maak ik wel een afspraak maar vraag ik eerst een videocall.
Heb ook videocall gevraagd. Doe ik steeds vaker eigenlijk.
 
Volgens de recensie naarwaar je linkte, ontving ze eerder in een zijstraat van de Brusselsesteenweg in Gentbrugge. Een beruchte plek waar ik me al twee keer heb laten vangen maar geen drie keer. Ik laat haar voorlopig links liggen maar laat iets weten als je het er toch op gewaagd hebt.
 
Volgens de recensie naarwaar je linkte, ontving ze eerder in een zijstraat van de Brusselsesteenweg in Gentbrugge. Een beruchte plek waar ik me al twee keer heb laten vangen maar geen drie keer. Ik laat haar voorlopig links liggen maar laat iets weten als je het er toch op gewaagd hebt.
Videocall werd geweigerd ondanks duidelijke intentie voor afspraak. Ik zal het ook laten denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan