- 222
- 05/07/21
- 252
Onlangs hier voor het eerst geweest bij Satang! De massage was zacht en daarna ging het over naar een geile body to body. Eenmaal omdraaien ging ze heel dicht bij mijn lul met haar mondje. Dus vroeg ik of ze daar zin in had. Waarop ze ja antwoorden. Want: "We have to enjoy" was haar antwoord. Dus ik zei tegen haar oke moet ik nu extra betalen, maar het mocht van haar aan het einde omdat ze me vertrouwde. Dus toen nam ze het lekker in haar mond en vervolgens ging ze opeens snel onder het douche haar kutje schoonmaken en mocht ik niet naar haar kijken. Nadat ze klaar was met douchen wat diverse standjes gedaan. Het was heerlijke seks!! Jammer dat ze niet aan het einde meedoucht, maar was heerlijk.
Bonus!!
heb ik ook wel eens een paar keer gehad, helaas werkt zij die ik bedoel er niet meer, maar soms gebeurt het.. geweldig!
Trouwens, net even gekeken naar de dames van MTT en ik denk dan altijd: oh die is lekker, oh en zij ook! en.. ah zij werken er helaas niet meer..
Toen ging ik tellen: ik ben tot.. of eigenlijk bij of in... 9 dames gekomen, misschien nog eentje meer, maar dat weet ik niet zeker. En een paar van hen best vaak eigenlijk haha. extra's meestal voor betaald, maar soms ook niet..
Ik ga geen namen noemen, gewoon aantallen.. iemand anders?
Laatst bewerkt: