Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa lijst is actueel.Ik kwam hier voor de corona regelmatig.
zeer netjes en schoon, mooie meiden.
moekie was mijn vaste dame, helaas niet meer werkzaam.
toch ook wel een paar slechte ervaringen meegemaakt hier:
ondanks afspraak de kamer of het meisje niet beschikbaar, of uur moeten wachten ivm dubbele boeking.
zal er binnenkort weer eens gaan kijken, weet iemand of de lijst met meiden die op kinky staat klopt?
zie er geen mooie slanke jonge dingen (zoals vroeger moekie en jenny) meer tussen staan……
Er staat sinds deze week een nieuwe op de (kinky) website, roos. Misschien bedoel je die?Satang had het laatst over een nieuw meisje dat (nog) niet op de website staat. Mila is haar naam als ik het goed heb onthouden. Weet iemand of dat klopt en heeft iemand al ervaring met haar?
recht toe recht aan, ook op en neer?Bij roos geweest
Lieve vrouw
Niet spannend
Recht toe recht aan
Op een of andere manier kan ik dit niet openen... als je meer info hebt kan je mij dat via pb laten weten? ik vind haar een schatje.Manouw weg? Bekijk bijlage 113655
welke van de twee Som die van 37 jaar of 39?De gemakkelijkste manier is gewoon bellen en doen alsof je een afspraak wil maken. Ik denk dat ik morgen naar Som ga. Geen 4 handen. Haar verslavingsgevaar is levensgroot. 90 minuten weer kijken naar dat mooie lijfje.
Moekie. Die ontzettend heerlijke Moekie. Mijn god, wie zou de geluksvogel zijn die haar elke nacht in zijn armen mag houden?Dat is heel jammer, ik vond Manouw net zo'n schatje als Moeky.
Ik heb vandaag gevraagd en Manouw is niet weg.Moekie. Die ontzettend heerlijke Moekie. Mijn god, wie zou de geluksvogel zijn die haar elke nacht in zijn armen mag houden?
Ploey did when she was at MTT.question to those who have been before bin mystique thai.
Which of the ladies also do intimate as an extra?
@Moderators if this should not be shared/asked please let me know.
Dear ViPloey did
Karin en Jenny zowieso. De rest soms, afhankelijk van de klik met de klant en sommigen helemaal niet (zoals Som).vraagje aan hen die al vaker zijn geweest bin mystique thai.
Welke van de dames doen als extra ook intiem?
@Moderators als dit niet mag worden gedeelt/ gevraagd hoor ik het graag.
Mvg Vince
Nice, nog nieuwe dame erbij: Jasmin. Ben benieuwdMystique Thai Thai in Den Haag voor de mooiste Thaise dames
Zou jij wel eens een geile Thaise dame willen neuken? Kom naar Mystique Thai Thai in Den Haag. Voor dampende sex of een erotische massage!www.kinky.nl