Ben nieuw hier op het forum, maar heb wel enige ervaring. Ongeveer anderhalf jaar voor het eerst naar MTT. Was voor mij de eerste keer naar een massage salon. Had lang geleden wel eens een DVP in Amsterdam bezocht maar kan me daar weinig meer van herinneren. Was voor het internet tijdperk, recensies schrijven werd toen online nog niet gedaan. We hadden net kinderen gekregen en mijn vrouw had geen zin meer in sex.
Jaren later is er veel veranderd, behalve dan de sex drive van mijn vrouw. Via Kinky ben ik terecht gekomen bij MTT. De foto's van de dames waren al veelbelovend maar toen ik voor het eerst langs ging zag ik met eigen ogen dat er geen woord gelogen is in de tekst van MTT, ze zijn stuk voor stuk mooi om te zien. Ze hebben de mooiste vrouwen, voor zover ik dat kan beoordelen, want ik bezoek alleen maar salons in Zuid-Holland. Leiden, Rijndijk, Haarlem zijn niet te vergelijken. Sommige zaken zijn smoezelig of ronduit smerig.
Maar ik ben niet alleen maar op zoek naar knappe vrouwen, een leuk en goed gesprek is zeker zo belangrijk, eigenlijk dus wil ik het liefst een GFE met af een toe wat extra's. Het heeft lang geduurd voordat ik erachter kwam dat dit bij MTT mogelijk was. Werd me namelijk nooit aangeboden. En ik ben te verlegen om er naar te vragen en dacht dat je daarvoor naar andere zaken zou moeten gaan, zoals Salon261.
Ik heb inmiddels een aantal toppers van MTT bezocht en zal mijn ervaringen binnenkort delen. Ik vind het trouwens best moeilijk om recensies te schrijven over Soda, Karin. Way, Nat, Manou en niet te vergeten Satang. Het zijn stuk voor stuk lieve vrouwen die respect verdienen voor de diensten die ze aan ons verlenen. Ik wil voorkomen dat het een soort vleeskeuring wordt.
Helaas nog steeds geen loterij gewonnen, zal dus een tijdje duren voordat ik weer langs ga.