• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had gisteren een massage gehad van Satang en 2 weken daarvoor van Karin, beide uitstekend bevallen, maar beide dames hadden aan mijn doorgeven dat ze minder willen gaan werken. Satang heb aangegeven dat ze vanaf nu alleen 4 dagen in de week werkt. (Maandag t/m donderdag) en Karin wou gaan overleggen op welke dagen zij vrij kon krijgen. Voorlopig hoef je niet naar kinky.nl te gaan om te kijken welke dames beschikbaar zijn ,want bij elke profiel staat dat ze elke dag beschikbaar zijn 🤨
Minder willen werken doet niets af aan hoe ze de massage geven toch, dus vol overgave?
 
Ik snap de formule van deze tent niet goed. Boven staat neuken, maar bij alle dames op Kinky staat erotische massage. Laten ze zich nou wel of niet neuken?

Of zijn er betere adressen voor als je een thai-popje wit neuken?
 
Ik snap de formule van deze tent niet goed. Boven staat neuken, maar bij alle dames op Kinky staat erotische massage. Laten ze zich nou wel of niet neuken?

Of zijn er betere adressen voor als je een thai-popje wit neuken?
Mystique Thai is officieel een massage salon. Dus je komt daar in eerste instantie voor massage. Echter, er zijn sommige dames die extra's aan bieden zoals sex, maar daarvoor moet je extra voor betalen.
 
De prijzen zijn wederom verhoogd. Nu al 90 euro voor een klein uurtje massage. Los gezien wat een ieder het waard vind, heb ik zelf het idee dat het altijd maar afwachten is welke kwaliteit van massage er geleverd wordt. Af en toe totale droefenis voor de prijs, maar ook af en toe hapiness. Als een fan van deze toko sinds heugenis nu al een aantal weken overgeslagen en warempel had ik al een vliegticket naar Thailand bij elkaar 😄. Op naar de niet verwerterse Thaise dames.
 
Die 90 was het al toch, afhankelijk van de kamer. Wel eens met je verder, vond het voorheen toch wat beter dan nu. Jasmin is een schatje maar eigenlijk bij alle andere toch hoge verwachtingen en dan een teleurstellende sessie.
 
Misschien een vraag die al beantwoord is maar gooi hem toch even op. Ik zou graag een massage van twee vrouwen willen ontvangen. Weet iemand of dat hier mogelijk is en zo ja, wie raden jullie dan aan? Alvast bedankt voor de moeite.
 
Misschien een vraag die al beantwoord is maar gooi hem toch even op. Ik zou graag een massage van twee vrouwen willen ontvangen. Weet iemand of dat hier mogelijk is en zo ja, wie raden jullie dan aan? Alvast bedankt voor de moeite.

Dat doen ze graag . Meestal hebben ze meer vrouwen dan kamers beschikbaar.
En als het rustig is krijg je vanzelf de vraag of je geen meisje erbij wilt hebben als je komt voor een afspraak.

Kost gewoon 2x tarief , geen korting omdat je maar 1 kamer bezet.

Lees de recensies van de diverse dames - wil je meer massage met wat extra's, of wil je vooral seks/erotiek en is de massage een excuus ?
 
De prijzen zijn wederom verhoogd. Nu al 90 euro voor een klein uurtje massage. Los gezien wat een ieder het waard vind, heb ik zelf het idee dat het altijd maar afwachten is welke kwaliteit van massage er geleverd wordt. Af en toe totale droefenis voor de prijs, maar ook af en toe hapiness. Als een fan van deze toko sinds heugenis nu al een aantal weken overgeslagen en warempel had ik al een vliegticket naar Thailand bij elkaar 😄. Op naar de niet verwerterse Thaise dames.

Hoi Tom,

Ik kom ook regelmatig bij MTT. Maar altijd bij Som of Satang. Ik wil alleen massage, niets extra en ben dolgelukkig ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan