- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vlissingen/8436406-monica
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
De bovenstaande dame van de week bezocht. Ontvangt privé in het centrum van Vlissingen. Zoals met de meeste van deze dames spreken ze geen woord Engels of Nederlands. Op zich is dat niet erg.
Ze kwam zeer ongeïnteresseerd over. Ook toen ik haar het geld gaf. Ze had meer oog voor haar telefoon.
Ik mocht haar niet aanraken als ik dat probeerde snauwde ze mij af. Gelijk ging het condoom er op tenminste dat probeerde ze. Na 5 min had ik het gezien en heb de date afgebroken. Zo asociaal deed ze tegen mij.
Ze sprong gelijk van bed en stond in de gang te dansen blij dat ze er van af was en het zo makkelijk had verdiend. Ik zou zeggen mijd deze dame.
Er was er nog een wat oudere dame aanwezig.
Ik weet niet wat hier de bedoeling van is om zo vijandig over te komen. Is het de boel hier afromen en dan weer vertrekken om het in een andere plaats weer te doen.
Dit is voor mij niet de eerste keer dat zo iets gebeurd. Ik ben er klaar mee met deze dames. Ik heb een ster gegeven voor pijpen tenminste dat moest er voor door gaan. De rest ben ik niet aan toegekomen.
De lol was er voor mij af.
Foto's komen niet overeen met de dame op dit adres.
Ze kwam zeer ongeïnteresseerd over. Ook toen ik haar het geld gaf. Ze had meer oog voor haar telefoon.
Ik mocht haar niet aanraken als ik dat probeerde snauwde ze mij af. Gelijk ging het condoom er op tenminste dat probeerde ze. Na 5 min had ik het gezien en heb de date afgebroken. Zo asociaal deed ze tegen mij.
Ze sprong gelijk van bed en stond in de gang te dansen blij dat ze er van af was en het zo makkelijk had verdiend. Ik zou zeggen mijd deze dame.
Er was er nog een wat oudere dame aanwezig.
Ik weet niet wat hier de bedoeling van is om zo vijandig over te komen. Is het de boel hier afromen en dan weer vertrekken om het in een andere plaats weer te doen.
Dit is voor mij niet de eerste keer dat zo iets gebeurd. Ik ben er klaar mee met deze dames. Ik heb een ster gegeven voor pijpen tenminste dat moest er voor door gaan. De rest ben ik niet aan toegekomen.
De lol was er voor mij af.
Foto's komen niet overeen met de dame op dit adres.
Laatst bewerkt: