Dat jij daar nog op antwoord... Gewoon straal negeren!Misschien sta ik iets anders in het leven dan jij. Ik heb in de eerste plaats niets te verbergen voor wie dan ook en ben van nature een positief iemand. Mijn glas is dus altijd half vol, ik ga altijd van het goede uit van de mens en dat heeft mij al 58 jaar veel plezier gebracht en zo nu en dan eens een teleurstelling. Maar omdat ik weet dat ik niets verkeerd heb gedaan stap ik daar net zo snel weer overheen.
Ik heb het niet over betalen voor een vriendendienst, gratis sex of problemen opzoeken. Een dvp is ook een mens en heeft dus net zoveel gedachtes en twijfels als jij en ik. En soms klik je gewoon met iemand zonder wat voor reden dan ook. Ik geniet daarvan en ben dankbaar voor het moment
Jouw glas is duidelijk altijd half leeg en je staat anders in het leven. Misschien wat achterdochtiger of voorzichter door je privé situatie. Geen probleem toch, we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde, elkaars mening begrijpen en respecteren is waar het om draait.