Ik vind het wel vreemd om bv, als ik wel iets weet, iemand op social media te volgen en dan haar hele privé-leven voorbij te zien komen.
Ik kies er voor om geen reacties te plaatsen, maar denk dat ze van geluk mag spreken dat ze mij in vertrouwen heeft genomen en niet iemand die haar in een moeilijke positie brengt door domheid of omdat het een eikel is.
Er is bv een dame waarbij uit alles blijkt dat haar familie van niets op de hoogte is en door afkomst/geloof etc haar waarschijnlijk heftig zouden veroordelen als ze het wisten.
Dat is raar gluren. Dan zie je iemand op vakantie met vader, moeder, zusje en denk je: Daar heb ik dit en dat mee gedaan.
Op een bepaalde manier is dat soms zelfs extra opwindend, maar je kunt je ook opeens bezwaard voelen.
Dit komt vooral voort uit het willen hebben van een connectie met de dame. De meeste heren zoeken een GFE, daarbij hoort een "persoonlijke" connectie. En als je wekelijks 1 uur o.i.d. bij dezelfde dame bent, na maanden dan ga je een bepaalde band vormen.
Wat je ook hebt is dat mannen verliefd op je worden of bepaalde gevoelens krijgen bij de dienstverlening die een dame bied. Ze willen je dan leren kennen in de hoop je prive te mogen hebben. (Hoevaak ik wel niet gevraagd word voor een koffie date o.i.d. is gestoord)
Ikzelf heb niet behoefte aan die connectie op dat level. Vandaar dat ik ook geen zoenen aanbied, dan kom je al een heel eind.
Maar we blijven een vak uitoefenen dat vaak een filterdunne lijn heeft, als het al een lijn heeft voor sommige.
Helemaal mee eens
@Noortjexx
Daarom is een GFE eigenlijk ook gewoon niet wenselijk. Het vervaagt de grenzen. Gewoon aardig doen is helemaal ok, maar ik heb het al eerder gezegd: met een girlfriend experience zoek je het schemer gebied op en raken veel mannen verward.
Ik weet het als geen ander, want ben het koffie date en meer pad wel eens opgegaan met een dame.
Is me 2x gebeurd en uiteindelijk is niets onmogelijk, maar grotendeels bedonder je jezelf er mee als wandelaar.
En de dame speelt of geraffineerd mee of ketst na een poosje keihard af. Beide niet echt fijn.
Toch zijn het in dat soort gevallen vaak de dames die niet meer kunnen terug schakelen als je volledig accepteert om dan maar weer het klant-sexwerker pad zonder extra's op te gaan.
Zodra je meer dan een klant wilt worden, loop je de kans om daarna minder dan een klant te zijn. Heel tricky!
Overigens zijn er wel een paar, buitenlandse, erg mooie dames die aan 1 man zijn blijven hangen en uit het vak zijn gestapt, ken 1 verhaal zelfs vrij goed, dus het kan wel, als een soort deal die voor beide werkt (een deal...klinkt dat als liefde?) maar de kans lijkt me klein (en zelfs als het lukt kun je je afvragen of het wenselijk is op de lange termijn).