Een paar keer wel maar het is wel dubbel. Aan de ene kant is het vleiend dat ze me blijkbaar vertrouwen. Aan de andere kant - ik ben er voor de spanning en het speciale, niet voor een soort pseudo-intimiteit waarin ik haar (hoe slecht dit ook klinkt) als persoon en haar leven ken. Ook al zouden we wat voor elkaar gaan voelen, om verschillende redenen kan het toch niet iets echts worden, het is puur om geiligheid en seks. Als ik dan hun 'echte' beroep of naam weet, vervaagt dat de scheidingslijn. (vorig jaar heb ik een paar keer een schooljuf gedaan, dat idee alleen al was voldoende om me hard te krijgen) Voor je het weet is het de volgende keer 'en hoe is het met de ziekte van je kind afgelopen' en zo. Dat is niet waar ik het voor doe. Maar soms loopt het daar wel op uit, en dan is het van mijn kant wel gedaan, dat kan/wil ik emotioneel niet handelen.
Dus ja, lastig. De geharde professionals zijn het gewend om een tweede persona te hebben inclusief andere naam en hebben geen moeite in die rol te zijn/blijven. De wat meer amateurs waar ik toch wel naar neig blijkbaar vergissen zich nog weleens, en/of kunnen zelf moeilijk die grens bewaken. Ik weet intussen zelf hoe het voelt om alleen een seksobject, een soort levende dildo, te zijn voor iemand anders, en ik kan me wel voorstellen dat sommige dames dat gevoel willen ontsnappen door die fake muur te doorbreken. Dit is precies wat voor mij emotioneel het lastigste aspect is aan betaalde seks.
Hier herken ik me wel een beetje in.
Ben een prater bij de dames en neig naar dezelfde types, maar soms wilde ik dat ik iets niet zou weten.
Het met een dvp over onze kinderen hebben vind ik bv eerder sfeer verlagend dan verhogend.
Ik geloof zelfs dat ik het waan-idee heb dat ik liever een kutje neuk en tieten aanraak die nog geen kind gebaard/borstvoeding gegeven hebben etc.
Overigens werkt het 2 kanten op. Ben onlangs 48 geworden en een dame die ik zo nu en dan bezoek vroeg mij iets en zei toen: Well, you're already 38. Toen ik antwoordde: 48, gewoon eerlijk, van geen kwaad bewust, schrok ze daar van en 2x daarna kon ze opeens niet meer afspreken.
Hoeft niet daaraan te liggen, maar wellicht vindt ze, als 22 jarige, het verschil zelfs voor een klant te oud, bv omdat haar eigen vader, ik doe een gok, 46 is ofzo.
Dan kan 38 nog wel, maar 48 wellicht niet.
Iemand's echte naam weten heeft wel een meerwaarde, maar hem bij de sex uitspreken kan goed en juist ook slecht uitpakken. Goed als het echt vertrouwder is daardoor, slecht als het daardoor voor haar te dichtbij komt opeens.
Dus in principe breng ik het alleen ter sprake als het echt een ultieme favoriet is....en zelfs dan heb ik er soms achteraf spijt van......er is vaak een reden om op een professionele afstand te blijven voor de dames.
Daarom zullen de meesten je ook niet uit zichzelf appen, ook niet als je na een jaar maandelijkse bezoekjes opeens 6 maanden verstek laat gaan.
Zodra zij appen doorbreken ze de code.
Bij mij zijn het max 3 die het weten en dat zijn allemaal personen die ik face to face tussen de 5 en 15 jaar ken. Vele vaste schatties weten mijn echte naam niet eens, omdat ze er niet naar vragen en het ook niet willen weten.
En iemand die ik net een uurtje 'ken' komt mijn eigen naam helemaal niet te weten
Vertrouwen om mijn eigen naam te geven moet men eerst opbouwen, en dat heb ik enkel in personen die ik niet een paar keer of slechts 1x ontmoet. Daar gaat wel een flinke tijd overheen
Haha, je heet dus geen Joke?
Ik dacht eigenlijk: Dat is geen artiestennaam die je kiest, dus ze zal wel gewoon zo heten en daar verder niet zo veel om geven zolang mensen haar achternaam maar niet weten.
Heet Cor ook niet echt Cor?
Een dvp heeft nog nooit haar echte naam gezegt. Ik zelf geef altijd mijn echte naam (jesse) of mijn roep bijnaam jay. Het is niet zo simpel om iemand te vinden met enkel zijn voor naam
Nou ja, we komen er vast nooit achter dat het Jesse Klaver en
@Marco van Basten zijn hier op het forum.