Daarstraks bij Mint geweest, en tis inderdaad een heel plezante verschijning. Leuke lach, spreekt heel redelijk Nederlands (met een Antwerps Thais accent, aparte combo). Denk dat ze wel wat aangekomen is sinds haar foto's, niet dat ze nu dik is of zo maar niet super slank. Na mijn geld te hebben weggebracht en een drankje te hebben gehaald begon ze direct aan de massage, geen wasje. Massage begon bij de benen, en ze is daar lang mee bezig geweest. Vrij traditionele massage, weinig Thaise invloeden. Kriebelde zo geregeld met d'r nagels, wel plezant. Echter wel heel lang met de benen bezig, bijna de helft van de totale massage. Op de rug was het oke, maar mocht wel wat meer kracht in zitten, en vond het teveel wrijven eerlijk gezegd...
Het erotische deel was ook maar rap rap vervolgens, nergens teasen vooraf geweest, aanraken is niet echt aan de orde bij haar. Niet dat ze nu boos werd als ik haar iets streelde maar ze nodigde er zeker niet toe uit, dus ging er niet verder in. Het aftrekken was wel oke, en ze wist me toch tot een goed orgasme te krijgen, maar twas niet met gevoel...
Dan de douche erna, en dat was voor het eerst dat de dame niet mee kwam bij Spink... Heb altijd dusver gehad dat de dame mee douchte en me ook mee terug naar de kamer nam dus, niet hier. Mocht me zelfs in de kamer alleen omkleden vervolgens (ze was even verdwenen toen ik terug kwam van de douche), denk dat ik vooral snel buiten moest voor de volgende klant... Al met al dus, plezant uurtje, leuke meid, maar geweldig kon ik het ook niet noemen... Misschien dat het beter is als er minder tijdsdruk achter zit? Of eerder op de dag?