Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie zie je bij mijn WhatsApp account. Anders had ze helemaal niet gereageerd op mijn app. En die berichtje s waren gezellig en dacht betrouwbaar. Maar als het niet goed met haar gaat wens ik haar beterschap en hoop als ze weer kan ontvangen een berichtje stuurt.En ze verlangt trouwens 'n profielfoto.
Soms moeten de dames op sj blijven inloggen anders wordt de adv verwijderd@Vstrom , helemaal.met je eens
Als je ivm gezondheid niet kunt ontvangen, waarom updat je dan steeds de advertentie. Zie dat het 23 uur geleden geüpdatet is. Is zo wel verwarrend
Ja kwestie van stukje fatsoen. Helaas bij sommige ver te zoeken.maar stuur dan op z'n minst ff kort bericht
Dat is jouw perceptie, imo is zij niets verplicht. Zeker niet igv een appje. Als het lukt om dat te respecteren, maakt dit het een stuk eenvoudiger. Dat is dan weer mijn perceptie.Ja kwestie van stukje fatsoen. Helaas bij sommige ver te zoeken.
Mijn excuses voor dingen die mis zijn gegaan blijkbaar, ik Blokkeer alleen mensen die niet respectvol met mij omgaan. Daarbij kan ik geen nummers blokkeren in mijn telefoon maar alleen op WhatsApp. Dus dan kan iemand nog steeds bellen. Er zijn inderdaad een hoop medische dingen geweest. Het updaten doe ik niet maar laat wel mijn advertentie online staan ja. Bij mij is het zo dat weten mijn vaste lieverds, geef me een appje, als ik er ben reageer ik. Ik ben geen 7 dagen per week, 24 uur per dag iemand. Ik heb ook nog een andere baan, kinderen enz. Kijk niet naar de datum van advertenties, bericht me gewoon.
Dikke knuffels weer!
Hoi Mina,Nee hoor! Gewoon Arnhem, alleen een weekje per maand bij mijn vriendinnetje in Spijkenisse.
Xxx
Geen problemen mee gehad. Ik zocht wel gewoon overdag contact. Of ze reageert in de avonduren weet ik niet.Wat is jullie ervaring met het contact maken met Mina. Krijg geen reactie. Is ze wel betrouwbaar in haar communicatie?