Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeterschap en hopelijk een spoedig herstel.Hoi lieverds. Ik ben afgelopen week eindelijk geopereerd.... Heb er lang genoeg op moeten wachten. Komende 4 weken mag ik totaal niets behalve bestaan haha. Daarna zijn jullie weer ontzettend welkom bij me! Ik ga herstellen zodat ik jullie straks weer kan verwennen! Mocht iemand me willen helpen pb dan even! Tot heel snel xxxxx
Hallo Mina,We horen het graag wanneer je ons weer kunt verblijden met jouw uitstekende diensten.Intussen fijne vakantie gewenst.Hai lieverds.... Ik ben compleet nog niet wat ik moet zijn. Ik zit veel lekker op de camping tussen de onderzoeken e.d. Door. Jullie weten: wil je een lekker geil douche filmpje, app ff! Dikke kussen x
Met Mina goed app contact gehad. En gemeld dat als ik in de buurt ben mij zou melden of ik langs kon komen. Dat was oke . Op 23 augustus was ik in de buurt. App gestuurd en wat bleek geblokkeerd zonder uitleg. Jammer, had zo op een heerlijke beurt gehoopt.Afspraak gemaakt, vervolgens in de straat aangekomen te zijn moest ik even appen. Toen kwam ik erachter dat Mina mijn nummer geblokkeerd had.. Heren veel plezier met haar, ik ga geen poging meer wagen. Gelukkig kon in dezelfde dag nog bij Jasmine in Nijmegen terecht.
Exact hetzelfde meegemaaktMet Mina goed app contact gehad. En gemeld dat als ik in de buurt ben mij zou melden of ik langs kon komen. Dat was oke . Op 23 augustus was ik in de buurt. App gestuurd en wat bleek geblokkeerd zonder uitleg. Jammer, had zo op een heerlijke beurt gehoopt.
Begrijp dat ze dat kan doen. Maar laat dan de reden weten.