Vorige week voor het eerst bij Mila geweest. Tijdens m'n rondjes over het plein twijfelde ik nog maar ik had hierboven gelezen over haar Latina-kont en wilde dat wel eens meemaken. Super goed bevallen! Ook gevraagd om reverse cow girl - ze reed er wild op los en wat was het geil om haar riante billen en heupen te zien mee-golven, dat had ik tot nu toe alleen maar op schermpjes gezien. Heerlijk, dat zou elke man toch een keer willen meemaken voordat hij de pijp uit gaat?! Ze nam vooraf ook ruim de tijd, geilde me lekker op door met haar lijf lekker tegen me aan te schuren. Daarna deed ze het cd erom voor een (op mijn verzoek) rustig en niet te lang pijpbeurtje. Toen snel door naar intiem, daar kwam ik immers voor. Leuk ook dat ze onze taal goed spreekt. Na afloop nog een hele tijd met haar zitten praten op bed, allebei naakt. Best een intiem gesprek. Ze doet bij voorkeur alles heel hygiënisch, snap ik wel. Ik vind haar echt top, vrolijk en relaxed. Heerlijke ervaring om zo met haar te spelen. Ik ging blij weer naar buiten. Herhaling is zeker!