Enige tijd geleden voor de eerste keer bij Mila geweest. Ik vond haar een aantrekkelijk, vriendelijke en sexy dame.
Ze likte geil mijn tepels terwijl ze me aftrok, daarna gaf ze me een lekkere pijpbeurt. En nadat ze me goed stijf had gekregen, volgde reverse cowgirl met uitzicht op haar heerlijke kont. Ze reed me heerlijk af en ik moest oppassen niet al klaar te komen. Uiteindelijk in missionaris het rubbertje volgespoten.
Na afloop nog even gezellig nagepraat en het ging nog even over haar sexy zwarte laklaarzen die ik helaas pas na de daad opmerkte. Ze zei dat ze die wel voor rollenspelletjes met sommige klanten gebruikte.
Helaas op dat moment niet alert genoeg om nog even meer te vragen. Maar achteraf bleef ik me toch afvragen of ze ook voor meer kinky spelletjes in is.
Weet iemand van jullie of Mila ook in is voor het geven van prostaatmassages of je neuken met een dildo (wel een paar dildo's zien staan) of strap-on. Of misschien zelfs fisting? (zou voor mij wel de eerste keer zijn) Ik ben erg benieuwd.
Als Mila hier niet voor in is maar je weet nog alternatieven op het plein, hoor ik het uiteraard graag (ik heb al wel de positieve reviews mbt Maureen gelezen, wil ik zeker ook nog eens naar toe).