Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie Alice is wel best lekker hoor. En ze ook lief en schattigMisschien geen bn er maar die Ashley uit Big Brother lust er volgens mij wel pap van... Alice is overigens ook heerlijk...
zonder make-up ook nog ?Misschien geen bn er maar die Ashley uit Big Brother lust er volgens mij wel pap van... Alice is overigens ook heerlijk...
Rens Kroes is de komende 4,5 jaar in ieder geval beschikbaar.Doutzen Kroes
De rechtse is echt heerlijkDeze twee NOS meiden zijn volgens mij ook wel stout
Bekijk bijlage 179280
Misschien geen bn er maar die Ashley uit Big Brother lust er volgens mij wel pap van... Alice is overigens ook heerlijk...
Alice heeft klasse, Ashley is er om op te oefenen.....Die Ashley is een kampwijf met 'n duckface en nep tieten, vreselijk.
Alice daarentegen is een mooie meid met 'n geweldige figuur, haar kont is ook nog 'ns perfect.
M.a.w. met Alice zou ik het bed graag willen delen, met die Ashley zeer zeker niet.
Ashley is een tijdbom. Alice is lief , zacht en teder ..Alice heeft klasse, Ashley is er om op te oefenen.....
Dus jij hebt nooit naar Baantjer gekeken.Ik wist (nog) niet wie dat was, maar ... yep!
Bekijk bijlage 179491
Alice is mooi lief en sociaal, Ashley is een egocentrische dameAshley is een tijdbom. Alice is lief , zacht en teder ..
Alice is de meest saaie doos van de Nederlandse televisie.Ashley is een tijdbom. Alice is lief , zacht en teder ..
Over wie hebben we het? Zijn het opeens bn-ers omdat ze op tv verschijnen?Maar ik zie geen foto's van ene Ashley of Alice?!
En ook niet naar Vrouwenvleugel.....Dus jij hebt nooit naar Baantjer gekeken.
Maar ik zie geen foto's van ene Ashley of Alice?!
Nou geen idee hoe haar doos er uit ziet dus ik kan er niet over oordelenAlice is de meest saaie doos van de Nederlandse televisie.
Ik ken ze allebei niet. Het begrip BN'er is behoorlijk gedevalueerd de laatste jaren. Iedere vrouw met een insta van meer dan 5000 volgers is tegenwoordig BN'er.Nou geen idee hoe haar doos er uit ziet dus ik kan er niet over oordelen
Misschien geen bn er maar die Ashley uit Big Brother lust er volgens mij wel pap van... Alice is overigens ook heerlijk...
Alletwee lijken me 13 in een dozijn, maar van die twee is Alice duidelijk de knapste (ligt ook voor de hand met 19 vs 33 jaar).Déze bewoners gaan de strijd met elkaar aan in Big Brother 2024
Het nieuwe seizoen gaat alweer bíjna van start.www.cosmopolitan.com
Nou de billen van Alice is zeker geen 13 in dozijnAlletwee lijken me 13 in een dozijn, maar van die twee is Alice duidelijk de knapste (ligt ook voor de hand met 19 vs 33 jaar).