Nou de billen van Alice is zeker geen 13 in dozijn
Precies, daar zijn vele vrouwen jaloers op
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou de billen van Alice is zeker geen 13 in dozijn
KloptDus jij hebt nooit naar Baantjer gekeken.
Vraag: Ben ik nu een BN-er?
De vraag voor dit topic is, "wie wil, om de reden dat je in de krant stond, met jou seks". Als dat veel mensen zijn ben je wellicht een bn-er.In mijn jeugd was ik lid van de lokale roeivereniging die toen 25 jaar bestond. De regionale krant maakte daar een item van in hun uitgave van die week. Onder meer van een fotoserie van een jonge roeier. Die jonge roeier was ik. Voor een paar dagen was ik beroemd op school. Mijn klasgenootjes kwamen naar me toe. "Je staat in de krant". Dit was rond 1972.
Vraag: Ben ik nu een BN-er?
Ik wil het nog steeds graag zijn!Hadden we niet allemaal graag eens de buurman geweest?
Ik wil niet alleen haar buurman zijn, maar ook haar minnaar voor halve nachten. De andere helft is voor haar zus.(als ze die heeft)Bekijk bijlage 180647
Kristina Bozilovic, alweer een tijdje niets van gehoord
Wie is zij? Waar kennen we haar van?
Ilse VaneschWie is zij? Waar kennen we haar van?
"andere stevige vrouwen"Ilse Vanesch is een ,"bekende" 80.000 volgers op Instagram en voetbalster uit Eindhoven. Ze zet zich in om andere stevige vrouwen zich meer vrouwelijk te laten voelen en weer te laten stralen.
Bekijk bijlage 184262
Inderdaad de dieO, die??
lig prima onder me steen, bijze is Ilse uitgenodigd om er bij te komen liggenInderdaad de die
Tijd om vanonder je steen te komen als je haar niet kent
Wie is dat?
Emma Wortelboer ziet er goed uit maar als die klaarkomt hoort de hele buurt hetEmma Wortelboer en Geraldine Kemper!
Er zitten wel wat extra pondjes op, hoor."andere stevige vrouwen"
Deze meermin valt onder het kopje "stevige vrouwen" .....?
Er zal dan wel iets mis zijn met m'n ogen, ik zie een prachtige vrouw, niet dun (goddank) maar Zeker Niet Stevig.
Noem er eens een die nog niet genoemd is hier met foto.Gaan we nu weer van vooraf aan beginnen? Even zien of een dame al genoemd is (met foto's) is een kleine moeite heren!
Volgens mij snap je mij niet, maar dat geeft niet. Zal het proberen uit te leggen.Noem er eens een die nog niet genoemd is hier met foto.