Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlice lijkt me een aandachtshoer.En die Alice heeft me een paar billen
Bekijk bijlage 159262
Jazeker, aandachtshoeren bestaan nog.Alice lijkt me een aandachtshoer.
Maar anders zou ze ook niet meedoen aan Big Brother, natuurlijk. (Bestaat dat nog?!)
Valt erg mee in het programma is ze best op de achtergrond maar als je haar ziet heeft ze altijd strakke leggings aanAlice lijkt me een aandachtshoer.
Maar anders zou ze ook niet meedoen aan Big Brother, natuurlijk. (Bestaat dat nog?!)
Valt erg mee in het programma is ze best op de achtergrond maar als je haar ziet heeft ze altijd strakke leggings aan
Beter dan een halve lekkere kont, inderdaad.Gewoon een geweldig mooie meid met een hele lekkere kont
volgens mij s dat een zeester in bedSylvie van der Vaart is mijn droommeisje voor seks
Die wil eerst je banksaldo bekijkenSylvie van der Vaart is mijn droommeisje voor seks
Die wil eerst je banksaldo bekijken
Een ijsbeer!!volgens mij s dat een zeester in bed
Een ijsbeer!!
En volgens mij is het gewoon een tof wijf waar je veel lol mee kunt hebben.Sylvie van der Vaart is mijn droommeisje voor seks
Eerst met haar alleen. Daarna mag haar moeder er als trio bijkomen.
Roos Mogre
Als ik dat hier bekend maak heeft Shownieuws extra zendtijd nodigIs volgens mij van de dames liefde.
Een ander interessante vraag, in het verlengde van dit topic, zou kunnen zijn: Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) heb jij sex gehad.