King Potato
Meubelstuk
4 dames in relatie en dvp's 7 en een paar one night stands dat is alles en 3 keer een trio
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSugardady/sugarbaby, moest ik toch even opzoeken hoor1 in SD SB relatie
Deze 7 DVP's, zijn dit unieke aantallen of (ook) herhaalbezoek?4 dames in relatie en dvp's 7 en een paar one night stands dat is alles en 3 keer een trio
In een aparte cloud met vault en paswoord.En dan 54 sinds mei vorig jaar??
Doet me aan een vriend denken die thuis per ongeluk een usb stick liet slingeren. Zijn toenmalige vriendin keer er op. Bleek dat hij allemaal mapjes had van zijn exen, een stuk of elf, twaalf, met stiekem gemaakte foto's en filmpjes van de seks of terwijl ze onder de douche stonden. Zijn huidige vriendin had ook een mapje met stiekeme opnames. Na de confrontatie heeft ze alles gewist en is ze bij hem weggegaan.
Het zijn 7 dvp's waarvan enkele herhaaldelijk bezoek. Ik beperk het nu ook tot enkel vaste damesDeze 7 DVP's, zijn dit unieke aantallen of (ook) herhaalbezoek?
Geen reactie daarop, wel een likeSugardady/sugarbaby, moest ik toch even opzoeken hoor
Ja een like omdat hij het juist heeft. Of moet ik heel dat verhaal hier uit de doeken doen? het gaat hier over hoeveel dames, niet over elk verhaal op zich heGeen reactie daarop, wel een like
In this case.....it was more cheap than fuck a hooker at the same frequency. Omgerekend 80 euries per uurSugar is bad for the body..
And in this case, your wallet.. More important your self-esteem
Ja, komt me bekend voor. Ik heb DVP bezoek, relaties en casual sex altijd gecombineerd.Voorlopige conclusie. Ben je al jong een" heavy user" van DVP dan blijf je dat gewoon dpen zolang je nog rond de keukentafel kan lopen.
Dan scoor je er zo duizend of meer in je wandelleven
Relatie of geen relatie. Ik hoor ook bij die groep.
Aantallen van mij horen tot het prive geheim.
Zeg muis,toch interessant, als ik zo de berichten lees hebben de meeste mannen betrekkelijk weinig seks met vrouwen buiten de dames van plezier. Dacht altijd dat het aan mijn eigen lelijke kop lag, maar er zijn blijkbaar vele onder ons die niet scoren bij de dames.
Wat ben ik blij dat ik gewoon kan neuken als ik daar zin in heb, tegen een kleine financiƫle vergoeding, lang leve de dames van plezier