Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMelissa is weer aanwezig , toevallig gisteren ff met haar staan pratenHeeft er al iemand intussen Melissa kunnen spotten ?
Ik ben benieuwd, wil haar graag een bezoekje brengen !!!
Mvg
Mike m
Normaal wel tussen 10 en 17uurWeet er iemand of Melissa op zaterdag/zondag aanwezig is ?
Alvast bedankt.
vandaag is melissa aanwezigNormaal wel tussen 10 en 17uur
Normaal wel maar ze heeft mij verteld dat ze elke dag werkt tussen 10 en 17 of 18 uur maar het kan ook zo zijn dat ze onverwacht thuis blijftHallo , weet je of Melissa er morgen rond 10 uur zal zijn?
bedankt.
Toen ik van mijn werk kwam rond 16u was ze er wel of misschien was ze later of bezig met iemandVandaag, woensdag was Melissa niet aanwezig, jammer
..
Mvg
Mike m
Dat kan dat ze later begonnen is maar kan ook zijn dat ze naar de winkel was op dat uur voor ietsToemme, ik was er tussen 10.15 en 11.30 en ze was er niet, ze moet later gestart zijn dan
mvg
nee doet ze niet maar idd ze blijft de beste van heel oostendeBedankt Polabear. Ze is inderdaad veruit de beste, mooiste, liefste enz... Maar doet ze ook tongzoenen en anaal ( tegen betaling natuurlijk ) ? Alvast bedankt
Vooruitgangstraat 14 rechter-raamEn mogen we ook weten waar ze zit?
Ik vroeg haar om op de barkruk te zitten. Ik zette mij op de knieën en befte haar heerlijk nat. Haar benen lekker wijd open.Op de barkruk? Graag wat meer info