Lustforlife
Newbie
- 21
- 17/04/22
- 6
Gewoonlijk rond 18:00 weg. Toch in het weekend.Iemand meer info rond haar vriendin waar ze trio's mee doet?
Is ze er dezelfde dagen/momenten als Melissa?
Hoe ziet ze er uit?
...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGewoonlijk rond 18:00 weg. Toch in het weekend.Iemand meer info rond haar vriendin waar ze trio's mee doet?
Is ze er dezelfde dagen/momenten als Melissa?
Hoe ziet ze er uit?
...
vooruitgangstraat 12 grote raam meestal in de rechterstoelWelk raam zit Mellissa momenteel precies?
Melissa zat er vandaag gewoon weerVoor degenen die het interesseert, Melissa zal afwezig zijn van 12/6 tot 19/6.
Nee, ze was afwezig door een medische ingreep.Dan zal ze vroeger teruggekomen zijn zeker.
En is de vriendin waarmee trio mogelijk is er ook weer ? Zelfde plaats ?Nee, ze was afwezig door een medische ingreep.
Melissa is inderdaad terug aanwezig. Ben er deze middag bij geweest. Eerst een half uurtje met haar doorgebracht, pijpen, beffen enz. Daarna er haar vriendin Iris bijgeroepen voor een tweede keer klaar te komen. Was echt top. Die gaan me nog dikwijls zien hoor.
Dat heb ik toch vermeld, niet ?En hoe vond jij de "happy time" met haar vriendin?
Vorige maandag langs geweest en ze was er niet. Dan maar bij de rechtse buur geweest had beter men 50euro gewoon weggegooid .Is Melissa notg steeds aan het werk of is, ze met verlof?
Heb je een link van Kathy?Melissa is daar de enige die je centen waard is. Vorige nog een "trio" ahum gedaan met hazr collega. Ook een zeer mooie dame maar op de kamer nul komma nul. Had 100 euro betaald voor de twee. Ze wilden mekaar niet aanraken. Was te weinig geld. Volgende keer neem ik enkel Melissa of ga ik naar Kathy in Bredene.