Buffalotim
Vaste klant
Ik neem aan dat deze vraag niet voor de aanwezige dames VP bedoeld is. ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOme Aad, speciaal voor jou: met dit bericht ben ik vanaf nu een meubelstuk.Komop @lovemachine nog 9 dan sta je op 1000 berichten , je kan het!
Gefeliciteerd met je promotie ,Ik neem aan je dat je binnenkort een uitnodiging gaat krijgen voor de ontgroeningOme Aad, speciaal voor jou: met dit bericht ben ik vanaf nu een meubelstuk.
Ontgroening? Oeps...... Iets met veel vaseline en een rubberen handschoen?Gefeliciteerd met je promotie ,Ik neem aan je dat je binnenkort een uitnodiging gaat krijgen voor de ontgroening
sommige zelfs op schoolTuurlijk
Vast en zekersommige zelfs op school
Er zaten er een paar bij ons op school zowel jongens als meisjesVast en zeker
Bij mij zaten ook jongens en meisjes op schoolEr zaten er een paar bij ons op school zowel jonges als meisjes
Ik bedoel die dat dedenBij mij zaten ook jongens en meisjes op school
Die wat deden?Ik bedoel die dat deden
Mastruberen op school in de pauze of 1 gast in de lesDie wat deden?
Zeker in de handarbeid les?Mastruberen op school in de pauze of 1 gast in de les
ik weet niet welke les uit het klas lokaal naast ons kwam er wtf ben je je nu aan het afrukken op de juf in het midden van de lesZeker in de handarbeid les?
Zolang hij het zelf opruimtik weet niet welke les uit het klas lokaal naast ons kwam er wtf ben je je nu aan het afrukken op de juf in het midden van de les
K denk niet dat hij een bank vooruit mocht van de jufZolang hij het zelf opruimt
Oké, maar staat los van masturberen tijdens 'werk'.Mastruberen op school in de pauze of 1 gast in de les
Het is ook werk eOké, maar staat los van masturberen tijdens 'werk'.
Dan werk je vervolgens rustiger , fijner en effectiever. Is de baas ook nog blij.Ik denk dat iedereen eens masturbeert tijdens de werkuren als het jeukt moet je scharten
Maar missschien kreeg hij wel een kus van de juf?K denk niet dat hij een bank vooruit mocht van de juf