Nu je ook vrouwelijke scheidrichters hebt lijkt mij dat nog een echte uitdaging.Er wordt altijd gesproken over "geen sex voor de wedstrijd", maar nooit over "sex tijdens de rust."
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu je ook vrouwelijke scheidrichters hebt lijkt mij dat nog een echte uitdaging.Er wordt altijd gesproken over "geen sex voor de wedstrijd", maar nooit over "sex tijdens de rust."
Wel onder werktijd!Denk jij dat die in hun pauze masturberen? Ik denk dat ze bij de 43 procent horen die dat niet doen.
Mogen we daar uit concluderen dat 43 procent van de werkende vrouwen in de prostitutie zit?
Misschien bij jou. Bij mij nooit, want ik lik als Rin Tin Tin.Wel onder werktijd!
Hoe zullen astronauten in een ruimtestation het doen? Geen idee of zaad zweeft, anders moet je er steeds achteraanDe zanger die voor het zingen de kerk uitgaat.
Die zullen vast een zuigvoorziening aan boord hebben.Hoe zullen astronauten in een ruimtestation het doen? Geen idee of zaad zweeft, anders moet je er steeds achteraan
Als je een beetje stevig klaarkomt in de ruimte, vlieg je zo achterwaarts door de cabine.Geen idee of zaad zweeft, anders moet je er steeds achteraan
Ja, het zal wel het heelal ingeschoten worden als ruimteafvalDie zullen vast een zuigvoorziening aan boord hebben.
Misschien moet de astronaut vlak voor ejaculatie een seintje geven zodat de collega astronauten hem even vasthouden. Zal wel een draaiboek voor zijnAls je een beetje stevig klaarkomt in de ruimte, vlieg je zo achterwaarts door de cabine.
Ja allemaal met een mondmasker op want dat is voor het personeel nog steeds verplichtJe moet eens weten wat er gebeurd in een ziekenhuis.
Snoeipoezen?Ja doe ik regelmatig in de werk bus met mijn collega's naast me.
Het is hier geen verplichting, maar veel personeel inclusief ik zelf, kiest er wel voor.Ja allemaal met een mondmasker op want dat is voor het personeel nog steeds verplicht
Ik weet niet in welk ziekenhuis jij werkt maar het ziekenhuis waar ik werk alle dokters en verplegers dragen het nog allemaalHet is hier geen verplichting, maar veel personeel inclusief ik zelf, kiest er wel voor.
AZ Klina BrasschaatIk weet niet in welk ziekenhuis jij werkt maar het ziekenhuis waar ik werk alle dokters en verplegers dragen het nog allemaal
Dan zijn we geburen knipoogjeAZ Klina Brasschaat
Gebeurt toch bij vele topics lolTjongejongejonge, ongelofelijk. Dit topic lokt heel wat meligheid en flauwe grappen uit .
Heerlijk!
Werk in een Nederlands ziekenhuis, in een grote havenstad.Ik weet niet in welk ziekenhuis jij werkt maar het ziekenhuis waar ik werk alle dokters en verplegers dragen het nog allemaal
Ik in België en daar mogen wij niet kiezen helaasWerk in een Nederlands ziekenhuis, in een grote havenstad.
En dat er dan een camera aan staat met livestreamHoe zullen astronauten in een ruimtestation het doen? Geen idee of zaad zweeft, anders moet je er steeds achteraan
Moeten ze wel regelmatig de lens schoonmakenEn dat er dan een camera aan staat met livestream
Das nog wel een interessante.Valt mee (of tegen) dat nog niet één van meiden hier op het forum reageert.
Voor mij raak je hier iets waar ik mezelf ook vaak op betrap: niet weten hoe het in de vrouwenwereld precies zit. Duurt het inderdaad langer voor een vrouw klaarkomt als ze masturbeert? Of kan ze het ook binnen enkele minuten? Volgens mij ligt het aan de vrouw. Heb van diverse vrouwen begrepen dat ze nog sneller klaar kunnen komen dan de gemiddelde man..... Vrouwen hebben naar ik invul meer mogelijkheden om even vlug een speeltje te gebruiken om snel tot een orgasme te komen. Dus dames op dit forum: graag jullie meningen!Das nog wel een interessante.
Die 60% van de mannen geloof ik gelijk, even masturberen onder werktijd is heel makkelijk even tussendoor te doen.
Maar de vrouwen doen het met 57% ongeveer net zo vaak. Terwijl ik toch echt de indruk heb dat masturbatie voor een vrouw toch een iets groter projectje is dan voor een man. Uiteraard heb ik die informatie slechts uit tweede hand maar dat zou toch een grotere aanslag op je werkdag zijn dan voor mij als man.
"Oh ja, oh god, groooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!"Een ex (vrouw) kon klaarkomen zonder zichzelf aan te raken, bijvoorbeeld voor het stoplicht.
Zou toch maar een beetje triest zijn... als de DVP's zouden (moeten) masturberen onder werktijd...Valt mee (of tegen) dat nog niet één van meiden hier op het forum reageert.
Mijn ex kon ook klaarkomen zonder zichzelf aan te raken.Een ex (vrouw) kon klaarkomen zonder zichzelf aan te raken
Over ziekenhuizen gesproken, ongeveer een jaar geleden ben ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met een levensbedreigende situatie. Nou heb ik in mijn jeugd wat traumatische ervaringen opgedaan, met ziekenhuizen en verplegend personeel.Werk in een Nederlands ziekenhuis, in een grote havenstad.