lovemachine
Meubelstuk
De dokter / verpleger / verpleegster die even spuit in de pauze.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe gaat staan, schuift je toetsenbord naar achteren, je legt voor je toetsenbord wat papier (A4 formaat), bij voldoende opwinding gaat het weleens fout en is een A4tje niet lang genoegIk zit mij voor te stellen hoe je op je toetsenbord kwakt. Bij een laptop spuit ik soms tegen de klep. Mijn sperma is nog nooit over de klep heen geschoten.
Dan wordt het een A3-tje.Je gaat staan, schuift je toetsenbord naar achteren, je legt voor je toetsenbord wat papier (A4 formaat), bij voldoende opwinding gaat het weleens fout en is een A4tje niet lang genoeg
Dat is inderdaad de vraag , waar is het onderzoek gehouden , onder welke groep en hoeveel mensen zijn er ondervraagd ,als je het aan 10 mensen vraagt of aan 100 000 kan toch wel een aardig verschil geven , zeker als die 10 mensen bij een modellenbureau werken waar de hele dag lekkere wijven in en uit lopenHet onderzoek is gehouden in het Redlight district van Kopenhagen. Daarbuiten is het 5 procent van de vrouwen.
Je moet eens weten wat er gebeurd in een ziekenhuis.De dokter / verpleger / verpleegster die even spuit in de pauze.
Je weet toch dat driekwart van die statistieken gewoon verzonnen worden?Ik vind het totaal niet vreemd dat 60 % van de Deense werknemers masturbeert in de baas zijn tijd , wel vind ik het opmerkelijk dat ze als een of andere Jodokus van een onderzoeksbureau ze daarnaar vraagt dat ze dat openlijk toegeven
Hebben wij geluk dat dit een onderzoek van die andere 25 procent is.Je weet toch dat driekwart van die statistieken gewoon verzonnen worden?
Het enige wat statistieken aantonen is dat je met statistieken werkelijk alles aan kan tonen zegt men toch ?Je weet toch dat driekwart van die statistieken gewoon verzonnen worden?
Nou ik vond het altijd al een stelletje vunzige smeerlappen eigenlijkJe kijkt ook ineens heel anders naar Denen
Deurklinken vastpakken met een tissueIk moet in januari een opleiding gaan geven in Kopenhagen.
Misschien toch even nadenken of ik daar handen ga schudden?
Nee, de bedoeling is dat je een ander lichaamsdeel schudt.Ik moet in januari een opleiding gaan geven in Kopenhagen.
Misschien toch even nadenken of ik daar handen ga schudden?
Ik ga komend jaar naar Denemarken op vakantie. Want ome Aad belooft me hier dat alle Deense vrouwen vunzige smeerlappen zijn.Nou ik vond het altijd al een stelletje vunzige smeerlappen eigenlijk
Voor de mensen die bij de visafslag werken: mogelijk dat uw vrouwelijke collega`s alle 100 procent masturberen op het werk.Ik ga het maandag onderzoeken. Ga ik naar al mijn vrouwelijke collega`s na de pauze en vraag ik: "mag ik even aan je vingers ruiken?"
Denk jij dat die in hun pauze masturberen? Ik denk dat ze bij de 43 procent horen die dat niet doen.Valt mee (of tegen) dat nog niet één van meiden hier op het forum reageert.
Er wordt altijd gesproken over "geen sex voor de wedstrijd", maar nooit over "sex tijdens de rust."De voetballer die in de rust met zijn ballen speelt: op de paal!