Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mij helaas exact hetzelfde. Voor zover ik weet is er geen gelijkwaardige massagesalon meer in midden Nederland, echt zonde. Mocht iemand een tip hebben voor privé ontvangst (massage) in Midden Nederland hou ik me zeker aanbevolenNog steeds een gemis. De frequentie van massages is bij mij flink omlaag…
La Femmes in Amersfoort is een prima massagesalon.Mocht iemand een tip hebben voor privé ontvangst (massage) in Midden Nederland hou ik me zeker aanbevolen
Ja die heb ik vaker voorbij zien komen, maar ik heb daar wel wisselende verhalen over gehoord. Misschien toch maar een keer proberen dan.La Femmes in Amersfoort is een prima massagesalon.
sofie is toppertjeJa die heb ik vaker voorbij zien komen, maar ik heb daar wel wisselende verhalen over gehoord. Misschien toch maar een keer proberen dan.
sofie is toppertje
Hoe zit het met de tarieven? En kun je van tevoren telefonisch bespreken met een dame?Ik ben er een keer geweest naar volle tevredenheid. Net iets verder weg vanuit centrum NL maar nog altijd prima aan te rijden, en goede keus aan dames.
La Femmes zit in het duurdere segment: een uur kost €180.Hoe zit het met de tarieven? En kun je van tevoren telefonisch bespreken met een dame?
Kijk, daar heb ik wat aan. En €180, tsja, als het het waard is dan kan ik daarmee leven. Binnenkort wellicht maar eens een kansje wagen dan!La Femmes zit in het duurdere segment: een uur kost €180.
En je kan bij de dames telefonisch bespreken vantevoren. Hun nummers staan op de site.
Ben benieuwd, waarschijnlijk krijgt het pand ook een makeover aangezien ze aangeven dat het in de steigers staat.Gaan 9 september weer open volgens de website!
Heel goed nieuws!Gaan 9 september weer open volgens de website!
Ik ben bang dat de meeste dames elders emplooi hebben gevondenNu maar hopen dat de toppers van voor de sluiting hun weg weer naar Soest weten te vinden…
Klopt. Maar van meerdere dames ongeveer het volgende begrepen: ze werken of juist ver weg van huis, om de kans een bekende tegen te komen te verkleinen, of juist in de buurt van huis, om geen onnodige reistijd te hebben. Van de dames die bij Soest werkten en toen, om hun inkomen te kunnen behouden, elders gingen werken, zullen er een aantal nu weer dichter bij huis kunnen werken en een aantal juist weer verderop. Met andere woorden: komt goedIk ben bang dat de meeste dames elders emplooi hebben gevonden
Dat vermoed ik althans.
Was een puur BIBOB probleem. Wanneer het probleemfiguur uit de keten is verwijderd is er niets aan de hand.Heel benieuwd naar het verhaal achter de vergunning, en wat ze hebben moeten fiksen om dit voor elkaar te krijgen.
Ik ben bang dat de meeste dames elders emplooi hebben gevonden
Dat vermoed ik althans.
Ik weet dat Bella daar ook werkte. Maar die heeft inmiddels werk gevonden in dezelfde branche in haar thuislandDenk dat dat wel meevalt.
Met Danique, Charlotte, Alanah, Candy, April, Noa, Nikki en Anastasia staan er in ieder geval al een aantal bekende dames (waaronder een paar toppers) in de agenda. Gaat goedkomen dus.
Tiff heeft bij mijn weten nooit blond haar gehad en heeft nooit buiten Rotterdam ontvangen.Als je Tiffany bedoelt, die is gestopt.
Tiff heeft bij mijn weten nooit blond haar gehad en heeft nooit buiten Rotterdam ontvangen.
Correct me als ik fout zit. Maar Tiff kan het niet zijn.
Als vraagsteller haar(de dame waarnaar gevraagd wordt) heeft gehad als dame zou ik op zijn minst een naam verwachten
Zoals ik al zei: dan lijkt me de kans klein dat het Miss Tiffany is geweest van dit forum.Zeker wel. Deze Tiffany was (is) blond, heeft in diverse MW-vestigingen gewerkt en later nog een tijdje in Almere.
Zoals ik al zei: dan lijkt me de kans klein dat het Miss Tiffany is geweest van dit forum.
Dit impliceert in mijn ogen van welAls je Tiffany bedoelt, die is gestopt.