• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Massagewereld Soest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een keer geweest naar volle tevredenheid. Net iets verder weg vanuit centrum NL maar nog altijd prima aan te rijden, en goede keus aan dames.
 
Zijn alle dames 180 euro per uur? Ik was in de veronderstelling dat het freelancers zijn die hun eigen tarief mogen bepalen. Maar misschien is het intussen gelijkgetrokken.

In elk geval: goede, nette salon. Prima ontvangst. Mooie kamers. En volgens mij werken er een paar toppers. Als ik weet dat ik een goede massage krijg is me dat ook wel 180 euro waard.
 
Halleluja. Ben ik heel blij mee!

Heel benieuwd naar het verhaal achter de vergunning, en wat ze hebben moeten fiksen om dit voor elkaar te krijgen.

Nu maar hopen dat de toppers van voor de sluiting hun weg weer naar Soest weten te vinden…
 
Ik ben bang dat de meeste dames elders emplooi hebben gevonden 😟
Dat vermoed ik althans.
Klopt. Maar van meerdere dames ongeveer het volgende begrepen: ze werken of juist ver weg van huis, om de kans een bekende tegen te komen te verkleinen, of juist in de buurt van huis, om geen onnodige reistijd te hebben. Van de dames die bij Soest werkten en toen, om hun inkomen te kunnen behouden, elders gingen werken, zullen er een aantal nu weer dichter bij huis kunnen werken en een aantal juist weer verderop. Met andere woorden: komt goed :)
 
Was een tijd terug hier geweest bij een erg slanke vrouw met blond sluik haar. Ze stond vaak in haar kerstkleding en -muts op de fotoos herinner ik me.
Waar zou zij zitten....
 
Tiff heeft bij mijn weten nooit blond haar gehad en heeft nooit buiten Rotterdam ontvangen.
Correct me als ik fout zit. Maar Tiff kan het niet zijn.

Als vraagsteller haar(de dame waarnaar gevraagd wordt) heeft gehad als dame zou ik op zijn minst een naam verwachten

Zeker wel. Deze Tiffany was (is) blond, heeft in diverse MW-vestigingen gewerkt en later nog een tijdje in Almere.
 
Alvast veel plezier voor wie er (vanaf) maandag weer op bezoek gaan. Ik ben benieuwd of er mogelijke veranderingen zijn, of dat de ervaring precies hetzelfde is gebleven. Ik verwacht ook snel weer een bezoekje te brengen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan