Nog een aanvulling/ waarschuwing inzake
Goeiedag Heren!! Ik ben Leyla; een kleine, superslanke, Marokkaanse brunette met half lang krullend haar, mooie bruine ogen en heb natuurlijke borsten cup C. Eigenschappen: Vrolijk, gezellig, altijd in voor een grapje ? Ik masseer met heel veel plezier en heb het hier uitstekend naar mijn zin...
www.massagewereld.com
Ze is/was te vinden in Soest, Nijmegen, Weert, Heerlen
Prima massage MAAR zodra je op je rug ligt en je haar wilt masseren en bij haar borsten komt is het NO GO. Ik (en de meeste masseuses ook is gelukkig mijn ervaring ) vind dat dat bij een b2b hoort waar je inmiddels al 160 euro (eerste keer kwam ik bij MW binnen voor 110 voor 1 uur) voor moet neertellen. Als masseuses vragen om niet aan de tepels te zitten is dat jammer maar helaas. Maar voor deze Leyla met dit standpunt op die werkplek heb ik geen begrip en ondanks een goede massage geen herhalingsgevaar. Ik mis het samenspel. Andere masseuses zijn ook verbaasd als ik vertel dat dat niet mocht. Uiteraard wel gerespecteerd en zij is met de massage dasrna prima verder gegaan. Het is me wel eens eerder overkomen en dan is het vervolg van de massage ineens een flutmassage. Als je alleen wilt ondergaan doet Leyla zeker prima werk.
Misschien dat haar standpunt ook de reden is dat ze langs zoveel filialen MW reist. Ik weet dat masseuses op meerdere plekken werken maar bij haar zijn het er wel heel veel. Meestal hoor ik slechts 2 filialen. Mogelijk dat geïnteresseerden na 1x massaal afhaken waardoor je wel naar een andere regio moet. Ik ben in elk geval wel afgehaakt.