Mathijsman
Newbie
- 2
- 16/07/22
- 1
Hallo Allemaal, is het mogelijk hier om gewoon binnen te komen lopen, of moet je een afspraak maken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren160 euro is een hoop geld maar moet je voor 10 euro prijsverhoging een alternatief zoeken? Lastig want je moet ergens een grens trekken. Ik zag overigens dat een duo massage al weer 300 euro kost! Dat is gewoon 2x het normale tarief van een massage terwijl toch gebruikelijk is dat je dan korting zou moeten krijgen omdat je maar 1 kamer gebruikt. Even gekeken met de wayback machine en vorig jaar was een duo massage nog 220 euro. Pfff. Niet leuk meer op deze manier.
Bij mij werd ooit een duo massage geweigerd omdat de meisjes dan minder kregen per uur dan voor een gewone massage. Misschien had mw wat aan hun verdeling moeten veranderenZe denken daar bij MW blijkbaar dat het geld op onze rug groeit. Prijzen worden steeds verhoogd en de service gaat nou niet bepaald omhoog als je dat hier zo nu en dan leest.
Bij mij werd ooit een duo massage geweigerd omdat de meisjes dan minder kregen per uur dan voor een gewone massage. Misschien had mw wat aan hun verdeling moeten veranderen
1/3Dat is bijzonder, zeker als ze dat als reden voor de weigering noemen. Je kiest iets wat op het menu staat maar krijgt het niet omdat het te weinig opbrengt? Zet dat dan niet op het menu.
Zelf dacht ik overigens dat je op basis van het verschil tussen de prijs voor een normale massage en dou, kon zien hoeveel een dame krijgt voor een massage en wat er naar MW gaat.
1/3 krijgen ze en er zijn er die behoorlijk boos worden als ze maar vijf euro fooi krijgen
1/3 krijgen ze en er zijn er die behoorlijk boos worden als ze maar vijf euro fooi krijgen
Daarom verkopen ze alleen de dure massage anders levert het te weinig op maar ja nieuwe baas nieuwe wet alhoewel hij er al enkele jaren zit
Nou ik heb van meerdere masseuses gehoord dat ze 1/3 krijgen van de massage, de rest is voor mwWeet niet precies hoe je aan 1/3 komt.
Ik denk het volgende:
Massage 150 excl btw 125
Duo massage 220 excl btw 180
Dus masseuse krijgt 180-125=55
MW krijgt 125-55=70
Ik weet natuurlijk niet zeker of het zo werkt maar dit is een schatting. Daarbij heeft MW natuurlijk kosten als huur pand, energie, receptie etc.
Hoewel het lastig is voor te stellen doen de dames niet lukraak met een willekeurige andere dame een duo massage. Vaak doen ze dat met een vaste partner. Als die er dan niet is dan wordt er geen duo massage gedaan.Niet geweigerd, maar geen dames beschikbaar als tweede masseuse. Terwijl er bij de voorstelronde toch 5 aanwezig waren
Weet ik. Ik bedoel de extra's op de kaart zoals tweede hoogtepunt of prostaatmassage.Extra's zijn niet toegestaan bij MW
Formeel niet nee - maar (net zoals bijna overal) kan er veel meerExtra's zijn niet toegestaan bij MW
Ik wil deze week voor de eerste keer een massage(salon) bezoeken. Heb hier en daar al wat rondgekeken op de sites, en hier gelezen.heb geen ervaring met massagesalons of massagewereld. Tot nu toe alleen saunaclubs (ss) of Duitse saunaclubs bezocht.maar dit terzijde.
Wil graag massagewereld bezoeken maar kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat? Wil graag met happy_end , misschien rare vraag maar hoort daar bv ook een blowjob bij of neuken? Of zijn dit extra's? Of wordt dit helemaal niet geboden? Alleen dan massage body to body of een beetje de penis masseren Tot je komt?
Moet ik dan beter de Thaise massages bezoeken?
Hoop dat iemand mij wat tips kan geven lijkt me wel spannend en geil om erheen te geraken.
Voor de brand/verbouwing (2018?) van de vestiging van Eindhoven ben ik er geweest. Daarna niet meer, toen ik er kwam en bij de meeste salons' is de eerste deur open, zodat je niet op straat hoeft te wachten, in de hal is er een tweede deur waar je moet aanbellen, er wordt open gedaan. De gastdame heet je welkom, bied je een drankje aan dan mag je naar de voorstel ruimte, de beschikbare dames komen één voor één langs en stellen zich voor. De gastvrouw komt terug en vraagt of je een keuze hebt kunnen maken. Zo ja dan is de vraag wat voor massage je wilt en hoe lang. Of je kijkt op de website welke dame op die dag werkt en belt of mailt dat je een afspraak wilt hebben, dan meldt je dit aan de gastvrouw en sla je het voorstel ronde over. Voordeel van de voorstelronde er komen een paar leuke dames in "sexy" pakjes langs, nadeel jouw keuze kan niet beschikbaar zijn, voel je dan niet bezwaard om te zeggen dat niks voor je bij zat. Je kunt sowieso tegen de gastdame of masseuse zeggen dat je eerste massage is, wss legt zei kort uit wat je kunt verwachten. Op de kamer is het uitkleden wss samen douchen, en mag je op je buik gaan liggen, en gaat het spel beginnen. Op een moment mag je je omdraaien en gaat het spel verder . Aanraken mag idd en het wordt afgesloten met een handjob, voor de rest wat Knutje zegt.Ik wil deze week voor de eerste keer een massage(salon) bezoeken. Heb hier en daar al wat rondgekeken op de sites, en hier gelezen.heb geen ervaring met massagesalons of massagewereld. Tot nu toe alleen saunaclubs (ss) of Duitse saunaclubs bezocht.maar dit terzijde.
Wil graag massagewereld bezoeken maar kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat? Wil graag met happy_end , misschien rare vraag maar hoort daar bv ook een blowjob bij of neuken? Of zijn dit extra's? Of wordt dit helemaal niet geboden? Alleen dan massage body to body of een beetje de penis masseren Tot je komt?
Moet ik dan beter de Thaise massages bezoeken?
Hoop dat iemand mij wat tips kan geven lijkt me wel spannend en geil om erheen te geraken.
Zelf heb ik geen ervaring met saunaclubs dit wil ik dit jaar nog wel een keer proberen. Ik neem aan dat SS Sixsens bedoelt, maar dan betaal je 50-70 euro entree heb je welness, en wat naakte dames rondlopen, waarmee je naar de kamers kunt gaan en dan ook ~50 euro betaald voor 20-30 min?Nu ga ik veel liever naar SS, je betaalt entree, eet en drinkt wat en geniet van het vele vrouwelijke schoon. Ook daar heb ik al eens een massage gekregen (Vanessa o.a.) en dan krijg je er een hemelse pijpbeurt en lekkere seks bij.
Klopt met SS bedoel ik Sixsens, 60 Euro voor het eerste halve uur, daarna 50 Euro per half uur. Dus entree (voor 12:00 uur) 55 Euro, en een uurtje rollebollen 110 Euro. 165 Euro totaal en dan mag je meer dan bij een standaard massage bij MW. Dan heb je alle drank (muv gedestileerd) maar wel pils en fris e.d. en kwalitatief prima eten, welness en tal (40-60) vrouwen.Voor de brand/verbouwing (2018?) van de vestiging van Eindhoven ben ik er geweest. Daarna niet meer, toen ik er kwam en bij de meeste salons' is de eerste deur open, zodat je niet op straat hoeft te wachten, in de hal is er een tweede deur waar je moet aanbellen, er wordt open gedaan. De gastdame heet je welkom, bied je een drankje aan dan mag je naar de voorstel ruimte, de beschikbare dames komen één voor één langs en stellen zich voor. De gastvrouw komt terug en vraagt of je een keuze hebt kunnen maken. Zo ja dan is de vraag wat voor massage je wilt en hoe lang. Of je kijkt op de website welke dame op die dag werkt en belt of mailt dat je een afspraak wilt hebben, dan meldt je dit aan de gastvrouw en sla je het voorstel ronde over. Voordeel van de voorstelronde er komen een paar leuke dames in "sexy" pakjes langs, nadeel jouw keuze kan niet beschikbaar zijn, voel je dan niet bezwaard om te zeggen dat niks voor je bij zat. Je kunt sowieso tegen de gastdame of masseuse zeggen dat je eerste massage is, wss legt zei kort uit wat je kunt verwachten. Op de kamer is het uitkleden wss samen douchen, en mag je op je buik gaan liggen, en gaat het spel beginnen. Op een moment mag je je omdraaien en gaat het spel verder . Aanraken mag idd en het wordt afgesloten met een handjob, voor de rest wat Knutje zegt.
Als tip lees wat recensies hier op het forum, daar kun je ook al uit opmaken wat je kunt verwachten.
Zelf heb ik geen ervaring met saunaclubs dit wil ik dit jaar nog wel een keer proberen. Ik neem aan dat SS Sixsens bedoelt, maar dan betaal je 50-70 euro entree heb je welness, en wat naakte dames rondlopen, waarmee je naar de kamers kunt gaan en dan ook ~50 euro betaald voor 20-30 min?