Extra's zijn niet toegestaan bij MW
De laatste tijd heb ik toch aardig wat extra's aangeboden gekregen in Eindhoven en Weert - het lijkt er op dat dit beleid aan het veranderen is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenExtra's zijn niet toegestaan bij MW
De laatste tijd heb ik toch aardig wat extra's aangeboden gekregen in Eindhoven en Weert - het lijkt er op dat dit beleid aan het veranderen is
Klopt met SS bedoel ik Sixsens, 60 Euro voor het eerste halve uur, daarna 50 Euro per half uur. Dus entree (voor 12:00 uur) 55 Euro, en een uurtje rollebollen 110 Euro. 165 Euro totaal en dan mag je meer dan bij een standaard massage bij MW. Dan heb je alle drank (muv gedestileerd) maar wel pils en fris e.d. en kwalitatief prima eten, welness en tal (40-60) vrouwen.
Inmiddels heel wat prive berichten gehad.et verzoek om namen te delen... Nee deze deel ik niet om de dames niet in discrediet te brengen.Vanuit de leiding zeer zeker niet maar er zullen heus wel masseuses zijn die extra's aanbieden.
Kom komende zaterdag naar Sixsens, dan wijs ik een aantal dames aan met wie je gegarandeerd een fijne tijd zult hebben.Zo jammer dat ze zo ver weg zitten (voor mij)...
Weet niet hoe druk het daar in het weekend is, maar anders maak ik er een keer een dagje van.
Kom komende zaterdag naar Sixsens, dan wijs ik een aantal dames aan met wie je gegarandeerd een fijne tijd zult hebben.
Ja inderdaad altijd al zo geweest er zijn er verschillende waar veel mogelijk isDat er meer mogelijk is bij massagewereld is mij nu extra bevestigd…. Afgelopen week veel privé berichten gehad met mede wandelaars met dezelfde ervaringen als ik dat er prima meer kan bij massagewereld in Weert en Eindhoven
Nee ik deel nog steeds geen namen - probeer gewoon zelf maar eens uit zou ik zeggen
Extras worden niet "aangeboden", die kúnnen wel het gevolg zijn van een goede klik, geil geworden dame en/of reguliere bezoeker.iemand de namen van dames voor extra mw eindhoven en weert? kom er vaak, maar heb daar de verkeerde blijkbaar. graag pb sturen, zou ik zeer kunnen waarderen.
Inderdaad gewoon lekker geniet van de top dames daar. De dames kunnen het zo spannend maken dat sex gewoon niet nodig is en je heel happy naar huis gaat.Is het alleen nog maar om de extra's te doen. Gewoon lekker genieten van een goeie massage met een mooie dame. Zoals Motormaf zegt heeft die gelijk in. Bij de juiste klik en of regulier bezoek van dezelfde dame kan er wel eens iets meer gebeuren. De dame kan ook opgewonden raken, en dan heb je gewoon samen een leuke tijd. Voor neuken of oraal moet je niet bij MW zijn.
Niet bij zelf drie berichten te hebben geplaatst. Je moet eerst je strepen verdienenKan toch namen delen in een pm
Zou er in Soest ook sprake zijn van een "veranderend beleid"?
Op basis van de berichten hierboven; de salons in Eindhoven en Weert waar dames kennelijk wat losser zijn geworden met de regels. En er is natuurlijk wat overlap en contact tussen masseuses in de MW-salons.Op basis waarvan denk je dat?
Wie heeft ervaring met NOA MW eindhoven?
Juist. Doet haar werk en klaar. Zoekt niet de connectie met de klantslecht is een te groot woord. Beetje saai en plichtmatig