Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft wel een mooie winterjas. Het moet toch niet gekker worden. Pfffffheeft ze een mooi gezichtje? en is ze klein of dik?
Geniet ervan! Ze masseert niet vaak meer, en is de topper, dus je bent een van de gelukkigen. Jaloers!Vandaag een afspraak met Chayenne. Ik ben heel erg benieuwd gezien alle reacties hier.
Vandaag een afspraak met Chayenne. Ik ben heel erg benieuwd gezien alle reacties hier.
Ja een super massage, voor eerst niet met olie wat wel even wennen was.Laat ff weten hoe je het vond
Bedankt voor de zeer uitgebreide recensieJa een super massage, voor eerst niet met olie wat wel even wennen was.
Bedankt voor de zeer uitgebreide recensie
Beep! Beep!Ja een super massage, voor eerst niet met olie wat wel even wennen was.
Niet nadenken gewoon doen als ze beschikbaar is. Ze is gewoon top.Ja inderdaad, hier kunnen we wat mee
Niet nadenken gewoon doen als ze beschikbaar is. Ze is gewoon top.
Daar hoop ik iedere dag op!Weet iemand of de Belgische Manuela nog terug komt…
Ik ben vorig jaar zomer 2 keer bij haar geweest en tot volle tevredenheid. Een goede massage gehad en ze ziet er echt uit zoals op de foto's. Ook op de website van MW alleen maar positieve recensies over haar.
Helaas, een écht goede linham massage bij Massagewereld alleen maar bij Lindsey ervaren, helaas gestopt.Weet iemand welke dames graag een lingam massage geven en daar ook echt goed in zijn? Ik ging vroeger altijd naar Isabel maar die is volgensmij al een tijd gestopt. Ik zie dr nog wel op de site staan maar ze is nooit aanwezig. Verder ben ik al een keer bij Izze en Barbara geweest, maar die lingam massages vond ik niet zo heel bijzonder.
Nuru 1 keer gehad bij Chayenne, die doet alleen nuru.Ik ben aan het denken om binnenkort een keer voor een erotische massage te gaan.
Nu heb ik nog geen ervaring met erotische massages, en ben ik aan het twijfelen tussen een body 2 body intensief of een nuru massage.
Wellicht zijn er hier kenners die ervaring hebben met beide en deze willen delen.
Hebben jullie nog aanraders qua dames voor een van deze massages in Eindhoven (of Weert)?
In Eindhoven bij Yu & Mi (Aalsterweg) werken diverse mooie en lekkere dames.Ik ben aan het denken om binnenkort een keer voor een erotische massage te gaan.
Nu heb ik nog geen ervaring met erotische massages, en ben ik aan het twijfelen tussen een body 2 body intensief of een nuru massage.
Wellicht zijn er hier kenners die ervaring hebben met beide en deze willen delen.
Hebben jullie nog aanraders qua dames voor een van deze massages in Eindhoven (of Weert)?
In Eindhoven bij Yu & Mi (Aalsterweg)
ik ben ook toch wel benieuwd. Ik wil graag om te weten wat is het precies verschil tussen nuru en een B2B massage. Volgens mijn kilnkt hetzelde.Iemand ervaring met nuru massage? en welke dames dat doen?
Dat sowieso.@Motormaf mooi man! Altijd fijn de eerste te zijn