Net een weet terug uit Marokko. Voor me eigen onderneming heb ik hier redelijk wat klandizie, dus van de 14 dagen waren 10 gereserveerd voor de business en 4 voor mezelf.
Rabat was het startpunt. Positieve is dat de relaties zo tevreden waren dat ik onverwacht meer klanten er bij kreeg. Die 10 dagen waren dus volledig besteed aan zaken doen.
Vanuit Rabat naar Tanger gereden. Hier 4 dagen voor mezelf, die had ik ook wel nodig na de intensieve tijd in Rabat.
Massagehuizen afgegaan waar je gemiddeld voor 40 euro je kan laten schrobben in de hamam met een uur massage achteraf.
Eerlijk gezegd raad ik dat af. Ben drie keer in de hamam geweest, het zijn allemaal forse, niet knappe, stevige en ronduit dikke vrouwen die je onder handen nemen. Schrobben je wel echt schoon en bieden allemaal extra aan. Allemaal niet op ingegaan want ze waren gewoon niet aantrekkelijk. Ze zweten ook enorm door de hitte en het harde werk wat me nou niet echt geiler maakt. Na de hamam komt een ander dametje je ophalen voor een massage. Vele malen knapper en slanker, maar dat is ook niet heel lastig gezien het voorkomen van de schrobbers. Bieden allemaal het gehele pakket aan, aftrekken, pijpen, intiem, maar noemen bedragen waar ik in NL een uur voor kan genieten (100-150 euro) en bieden het de laatste 10-15 minuten aan. Dat is natuurlijk te gek. Dus totaal niet op ingegaan.
Dan het wandelcircuit. Winkelcentra en eetgelegenheden in overvloed, maar een leuk meisje oppikken zit er niet bij.
Nachtleven ingedoken. Aan de boulevard en de marina zitten prima tenten en clubs wat gewoon verkapte bordelen zijn. Verhouding vrouw op man is 70%. Allemaal meiden van plezier. Zitten echt absoluut mooie modellen tussen.
Ik wou gewoon een keer goed naaien en ben aan gaan pappen met een meisje, rond de 25, stralend witte lach, echte Marokkaanse kont, rond, zacht, stringetje verdween er gewoon in. Begon bedragen te roepen van 300 euro omgerekend
het is winter schat, de markt ligt stil, je mag blij zijn als je 100 krijgt.
Afijn, geen zin in discussies en afdingen, gedealed op 200.
Met haar mee naar huis, ze had eigen auto en een eigen appartement met uitzicht. Daar zat ze met haar vriendin die op dezelfde bank een film zat te kijken mij te strelen te likken en op te geilen.
Verplaats naar de slaapkamer. Daar elkaar echt HELEMAAL plat geneukt. Normaal is ze bezopen gasten gewend maar ik drink nooit. Zij ook niet, dus de ideale situatie om twee uur lang kei maar dan ook kei hard los te gaan. Niks was haar te gek.
Conclusie: Marokko is veel te duur, aanbod hoog, niks bijzonders, niet wat het geweest was en je kan beter niet gaan als je een wandelvakantie wil want ticket plus verblijf plus dame betalen ben je een godsvermogen kwijt.