el niño mimado!
Meubelstuk
Ik ken een dame uit Marraksh, ik zal het haar eens vragen, dan zal ik de context en de reden er niet bij moeten vertellen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou, het wordt weer een heel interessante discussie. Ik zie me vorig jaar Ramadan in een grote stad in Oost-Marokko met mijn ziel onder mijn arm van hamam naar hamam te zoeken om alleen maar behaarde kerels tegen te komen. Geen blote borsten van een lekker wijf gezien, hoor. Dus ik vind het wel prachtige verhalen dat de mooiste meiden bijkans al op het vliegveld met het kwijl uit hun mond op hem staan te wachten. Ik denk dat hij het lichaam heeft van Badr en het gezicht van George Clooney ofzo. Ja, ikkes niet dus ik kreeg in Marokko houten bek.
Een paar weken geleden ben ik terug van Marrakech, daar ben ik een maand of anderhalf gebleven. De situatie wat seks betreft is erg somber. De massagesalons zijn onder hoge druk gezet door de politie, daardoor de mogelijkheid voor seks is bijna nihil. Ik kon een afspraak regelen met leuke DVP tegen MD 500 (bijna €50,-) maar de kwaliteiten van de seks was rampzalig. Als je naar Marokko wil gaan voor het weer, natuur, lekker eten enz.. dan het is een prima land. Als je goed seks wil hebben dan zoek een ander land.Heeft iemand nog tips voor de hammam en massagesalons? Ik lees verschillende dingen. Ik wil niet geconfronteerd worden met harige mannen haha.
Gewoon een ontspannen massage met een handjob en eventueel bj zonder veel gedoe.
En misschien een voor de hand liggende vraag, maar dragen de vrouwen die daar werken een hoofddoek?
Mag ook via een pm.
Een paar weken geleden ben ik terug van Marrakech, daar ben ik een maand of anderhalf gebleven. De situatie wat seks betreft is erg somber. De massagesalons zijn onder hoge druk gezet door de politie, daardoor de mogelijkheid voor seks is bijna nihil. Ik kon een afspraak regelen met leuke DVP tegen MD 500 (bijna €50,-) maar de kwaliteiten van de seks was rampzalig. Als je naar Marokko wil gaan voor het weer, natuur, lekker eten enz.. dan het is een prima land. Als je goed seks wil hebben dan zoek een ander land.
Ja natuurlijk! Ik heb 5 massagesalons in Marrakech/Gueliz bezocht en het antwoord over extra's was stellig: Neen. Tevens heb ik naar andere twee salons gebeld en ik heb de zelfde reactie gekregen.Heb je nog een hamman/massagesalon geprobeerd?
Zie mijn rapportje van december 2022 #183.Nu ben ik in Marrakech! Moi en zoning weer maar tot op heden geen seks! Ik ben bij Spa Mareakesh geweest maar verteld dat alles kan behalve seks!
Weet iemand van jullie een goed adres voor massage!
Groet
Paar jaar geleden 1 dag op uitstap in Essaouira geweest. Ik herinner me niet meteen veel massagegelegenheden. Ik had toen heel dat stadje doorgewandeld en er slechts 2 tegengekomen.Iemand ervaringen te delen in Essaouira? Tips, adressen, waar kan je dames vinden?
Nooit als niet moslim in de ramadan een moslim land bezoeken als het niet noodzakelijk is.Nou, het wordt weer een heel interessante discussie. Ik zie me vorig jaar Ramadan in een grote stad in Oost-Marokko met mijn ziel onder mijn arm van hamam naar hamam te zoeken om alleen maar behaarde kerels tegen te komen. Geen blote borsten van een lekker wijf gezien, hoor. Dus ik vind het wel prachtige verhalen dat de mooiste meiden bijkans al op het vliegveld met het kwijl uit hun mond op hem staan te wachten. Ik denk dat hij het lichaam heeft van Badr en het gezicht van George Clooney ofzo. Ja, ikkes niet dus ik kreeg in Marokko houten bek.
Beste Avenis, je hebt ontzettend gelijk. Ik herinner me van de vorige discussie op Hookers dat er zelfs een wandelaar flink klappen had gehad toen ie een meisje had opgescharreld. Dus ik mag nog van geluk spreken, denk ik.Nooit als niet moslim in de ramadan een moslim land bezoeken als het niet noodzakelijk is.
Hoi,hoi.... Dat klopt en ik heb de beste man nog gesproken.. Hij is meegenomen door de politie en had 3 dagen vast gezeten daar.. Uiteindelijk naar het betalen van losgeld cash 2500 euro werd hij vrij gelaten.Beste Avenis, je hebt ontzettend gelijk. Ik herinner me van de vorige discussie op Hookers dat er zelfs een wandelaar flink klappen had gehad toen ie een meisje had opgescharreld. Dus ik mag nog van geluk spreken, denk ik.
Ik weet van een andere wandelaar dat de regel omtrent DVP zijn aangescherpt en net in die periode dat jij er was extra gehandhaafd werd. Nu is Marrakech zeer toeristisch en net als in Agadir extra controle was. Al mijn ervaringen zijn voor de corona en nu 5 jaar later ga ik opnieuw naar Marokko(Kenitra) en zal eens kijken wat er van over is. Na mijn vakantie in Mei zal ik uitgebreid verslag doen.Een paar weken geleden ben ik terug van Marrakech, daar ben ik een maand of anderhalf gebleven. De situatie wat seks betreft is erg somber. De massagesalons zijn onder hoge druk gezet door de politie, daardoor de mogelijkheid voor seks is bijna nihil. Ik kon een afspraak regelen met leuke DVP tegen MD 500 (bijna €50,-) maar de kwaliteiten van de seks was rampzalig. Als je naar Marokko wil gaan voor het weer, natuur, lekker eten enz.. dan het is een prima land. Als je goed seks wil hebben dan zoek een ander land.
Het is een gouden regel dat je nooit met zulke gozers moet meegaan. Ze vangen een commisssie van het salon (die uiteindelijk uit jouw portefeuille komt want de prijs is met de comisssie verhoogd) en dan vraagt hij nog een vindersloon van jou ook.in marrakech ben ik door een gozer aangesproken of ik naar een salon wilde voor een sexy massage. 600 mad voor 1 uur en ik begreep met een happy end. in de salon wilde hij ook 100 mad voor zijn 'hulp'. ik had hier geen zin in maar hij bleef aandringen. toch maar gedaan.
yep en normaal heb ik dit soort gasten steeds afgeslagen. maar was deze dag nogal geil en voor 600 mad wilde ik best wel een gokje wagen. uiteindelijk dus 700 mad betaald voor een 'naakte' normale massage hahaha. 70 euro is een goedkope lesHet is een gouden regel dat je nooit met zulke gozers moet meegaan. Ze vangen een commisssie van het salon (die uiteindelijk uit jouw portefeuille komt want de prijs is met de comisssie verhoogd) en dan vraagt hij nog een vindersloon van jou ook.
En wat hij je ook vertelde om je mee te lokken is aan het salon niet bekend, dus tenzij je de afspraken opnieuw maakt met het salon en met het meisje voor je binnengaat en begint, staat er niks vast en zal je waarschijnlijk ook niks krijgen, tenzij je nogmaals je portefeuille opentrekt.
"Caveat emptor", zoals de Ouden al zegden.
Over niveau gesproken! @BigBenny , je citeert hier rechtstreeks uit de lex mercatoria! Bewondering! En een klote ervaring voor @RichAndFomousHet is een gouden regel dat je nooit met zulke gozers moet meegaan. Ze vangen een commisssie van het salon (die uiteindelijk uit jouw portefeuille komt want de prijs is met de comisssie verhoogd) en dan vraagt hij nog een vindersloon van jou ook.
En wat hij je ook vertelde om je mee te lokken is aan het salon niet bekend, dus tenzij je de afspraken opnieuw maakt met het salon en met het meisje voor je binnengaat en begint, staat er niks vast en zal je waarschijnlijk ook niks krijgen, tenzij je nogmaals je portefeuille opentrekt.
"Caveat emptor", zoals de Ouden al zegden.
Als je naar Marokko wil gaan voor mooi weer, natuur en lekker eten dan is het OK, maar seks moet je het vergeten (momenteel in ieder geval!)
Lees mijn recensies goed! dan begrijp je wat ik mee bedoel.Waar is dit op gebaseerd? In welke steden ben je geweest?
yep en normaal heb ik dit soort gasten steeds afgeslagen. maar was deze dag nogal geil en voor 600 mad wilde ik best wel een gokje wagen. uiteindelijk dus 700 mad betaald voor een 'naakte' normale massage hahaha. 70 euro is een goedkope les
Naar wat ik begrepen hebt, zijn die er best veel, met name uit de voormalige Franse kolonien in Afrika. Vaak werken deze dames om hun overtocht naar Europa te financieren.Zijn er eigenlijk ook Afrikaanse donkere chicks in Marokko? Op Tinder kom ik ze eigenlijk niet tegen. Marokko ligt toch best in de buurt zou je zeggen.
Die zou je eventueel wel naar je hotelkamer mee kunnen nemen toch?
Welke datingapps gebruiken zij?